  • Data: 2015-11-18 10:16:41
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-17 o 14:27, Pszemol pisze:
    > Na Apple ludzie panują nad telefonem lepiej - nie muszą
    > się po sznurku cofać skąd przyszli, zagubieni... jak Jaś
    > i Małgosia w lesie z domkiem z piernika :-)

    He he he :-)

    Muszą za to ciągle wracać na górę drzewa rozpoczynać od początku zamiast
    nacisnąć cofnij i wyjść z miejsca o jeden poziom wyżej.
    Czasem robi się to celowo a czasem żeby odwołać coś czego się nie
    chciało kliknąć. Mimo genialności ekranu ajfona ;-) zdarza się jednak
    coś tapnąć źle bo on z zasady jest mniej precyzyjny w użytkowaniu.

    Przypomnę że Android i WP mają przycisk Home.
    Znaczy wybór jest większy nie tylko jedynie słuszna droga

    Dlaczego wszystkie przeglądarki internetowe posiadają taki przycisk a
    Apple się uparło

    Dodam jeszcze fakt że przycisk jest fizyczny a nie dotykowy co zakrawa
    na jakieś przedpotopowe archaiczne rozwiązanie :-)

    Wiem... Teraz będziesz udowadniał że brak czegoś, ułomność
    nieintuicyjność w porównaniu do milionów urządzeń, które ewoluowały
    latami i w których "wstecz" jest jak najbardziej oczywistą
    funkcjonalnością, jest cechą geniuszu

    Daj już sobie spokój i nie zawracaj Wisły kijem :-)