  • 11. Data: 2013-04-13 16:52:29
    Temat: Re: W smartfonach Samsung Galaxy S4 i LG Optimus G Pro - obie kamery kręcą jednocześnie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Apr 2013 15:52:26 +0200, Chris napisał(a):

    > W analogowym też miałem PIP :)

    On raczej mocno cyfrowy byl.
    Analogowymi technikami to trudne do zrealizowania.

    J.

  • 12. Data: 2013-04-15 09:32:21
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F. nabazgrał(a):

    > On raczej mocno cyfrowy byl.
    > Analogowymi technikami to trudne do zrealizowania.

    Młody jesteś i mało widziałeś :)

  • 13. Data: 2013-04-15 09:56:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości
    J.F. nabazgrał(a):

    >Młody jesteś i mało widziałeś :)

    Ale ciekaw jestem jak, pomijajac drugie dzialo w kineskopie :-)

    J.

  • 14. Data: 2013-04-15 11:26:16
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości
    > J.F. nabazgrał(a):
    > Ale ciekaw jestem jak, pomijajac drugie dzialo w kineskopie :-)

    Sony Trinitron, miałem swego czasu podobny :)

    http://tablica.pl/oferta/sony-kv32fq85-IDnGn1.html

  • 15. Data: 2013-04-15 12:46:14
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 12.04.2013 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:
    > Z OCR? Pewny jesteś że działa z chinskiego na angielski?
    > Bo mi było potrzebne takie coś w zeszłym roku przed wyjazdem
    > do Hong Kongu i nie mogłem znaleźć...

    Obecnie działa OCR z chińskiego, nie wiem od kiedy, bo nie śledzę.
    > Innowacją jest to, że WIESZ na 100% że jak ktoś ma iPhone to ma iMessage.
    > Nie musi nic instalować. Coś tak jak z Internet Explorerem w MS Windows...
    > Ze Skype już nie jest tak samo - ktoś musi skype instalować, więc może
    > nie mieć. Nie możesz też bezproblemowo wysłać komuś sms'a na numer
    > telefonu i "automagicznie" się on zamieni na sms iMessageowy, za darmo.

    No więc, Samsung zrobił taką samą innowację jak Apple. Masz samsunga masz
    ich komunikator. Nie ważne że od początku Androida działa talk, a od
    2.3.4(chyba) działa voice i video.

    > Akurat dla ludzi którzy podróżują wiele posiadanie iMessage do innych
    > domowników z iPhonami bardzo się przydaje za granicą...
    > Dlatego ciekawi mnie czy ChatOn jest na wszystkich telefonach Samsunga
    > czy to część Androida czy tylko Galaxy S4?

    Litości, jak miałem jeszcze Nokię z Symbianem to też na niej działał
    Gtalk czy Skype. Czemu miałbym wybierać rozwiązanie działające tylko na
    jednym urządzeniu? Talk jest na wszystkich Androidach.
    Czy łatwiej jest komuś kupić nowy telefon czy poprosić o zainstalowanie
    Viber, Skype itp, dostępnych na wiele platform?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 16. Data: 2013-04-15 13:03:26
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    kakmar nabazgrał(a):

    > Litości, jak miałem jeszcze Nokię z Symbianem to też na niej działał
    > Gtalk czy Skype. Czemu miałbym wybierać rozwiązanie działające tylko na
    > jednym urządzeniu? Talk jest na wszystkich Androidach.

    Talk działa wszędzie gdzie działa google więc obojętne czy to Android czy
    Windows czy Linux czy OS X

  • 17. Data: 2013-04-15 14:35:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > J.F nabazgrał(a):

    > Sony Trinitron, miałem swego czasu podobny :)
    >
    > http://tablica.pl/oferta/sony-kv32fq85-IDnGn1.html

    No ale to był właśnie już telewizor "cyfrowy"... :-) To TV z 2005 roku.
    Nazwany tak bynajmniej nie dlatego że odbierał telewizcję nadawaną
    w wersji cyfrowej, czy też nie dlatego że był HD ale że WEWNĄTRZ
    przetwarzał sygnał "cyfrowo" i np. zamiast interlaced 50Hz dawał Ci
    obraz 100Hz, funkcje takiej jak PIP właśnie itp, itd.

  • 18. Data: 2013-04-15 14:50:15
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

> [...]
    > przetwarzał sygnał "cyfrowo" i np. zamiast interlaced 50Hz dawał Ci
    > obraz 100Hz, funkcje takiej jak PIP właśnie itp, itd.

    Sygnał na PIP był dawany z pomocą 2 tunerów analogowych więc nie wiem gdzie
    tu cyfra :)
    W sumie czysty analog to tylko kartki z narysowanymi klatkami animacji i
    poszczone w odpowiednim tempie a ruchomy obraz widzisz poprzez małą
    szczelinkę :) każda inna opcja jest cyfrowa.

  • 19. Data: 2013-04-15 18:35:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    Pszemol nabazgrał(a):
    > No ale to był właśnie już telewizor "cyfrowy"... :-) To TV z 2005
    > roku.
    >Sygnał na PIP był dawany z pomocą 2 tunerów analogowych więc nie wiem
    >gdzie tu cyfra :)

    Miedzy tunerami a kineskopem :-)

    To telewizor 100Hz, wiec wymaga zapamietania jednej ramki,

    >W sumie czysty analog to tylko kartki z narysowanymi klatkami
    >animacji i poszczone w odpowiednim tempie a ruchomy obraz widzisz
    >poprzez małą szczelinkę :) każda inna opcja jest cyfrowa.

    No wlasnie - PIP na kineskopie wymaga odtwarzania malego obrazka w
    innym tempie niz przychodzi z anteny. A przeciez w ogole moze
    niesynchronizowany przychodzic. Wiec w praktyce wymaga pamieci obrazu
    ze swobodnym dostepem.

    Moze by sie dalo na jakims magnetowidzie z petla tasmy zrobic ... bo
    innej techniki nie bardzo widze.

    J.

  • 20. Data: 2013-04-15 23:33:06
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 15 Apr 2013 14:50:15 +0200, Chris wrote:
    > Sygnał na PIP był dawany z pomocą 2 tunerów analogowych więc nie wiem gdzie
    > tu cyfra :)

    We flakach.

    > W sumie czysty analog to tylko kartki z narysowanymi klatkami animacji i
    > poszczone w odpowiednim tempie a ruchomy obraz widzisz poprzez małą
    > szczelinkę :) każda inna opcja jest cyfrowa.

    Kazde gupie 100Hz bylo w srodku cyfrowe.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns