eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyW pełni elektryczny samochód od Nissana › Re: W pełni elektryczny samochód od Nissana
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!mik
    e!not-for-mail
    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: W pełni elektryczny samochód od Nissana
    Date: Sat, 29 May 2010 22:28:01 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 29
    Sender: t...@m...oldfield.org.pl
    Message-ID: <c1.01.3LNwdc$IcZ@mike.oldfield.org.pl>
    References: <a...@e...googlegroups.com>
    <h...@p...onet.pl>
    <c...@1...googlegroups.com>
    <c1.01.3L9wxn$IZE@mike.oldfield.org.pl>
    <2...@r...googlegroups.com>
    <1...@t...googlegroups.com>
    <c1.01.3LD7cy$IZi@mike.oldfield.org.pl>
    <a...@2...googlegroups.com>
    <e...@4...com>
    <e...@1...googlegroups.com>
    <c1.01.3LKvHb$Iaq@mike.oldfield.org.pl>
    <a...@4...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1275165129 6246 77.236.9.21 (29 May 2010 20:32:09 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 29 May 2010 20:32:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
    7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
    Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2284687
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 28 May 2010 06:42:56 -0700 (PDT), JD napisał(a):

    > Optymalnie sterujac silnikiem mozesz z niego wycisnac staly *moment*.
    > A to daje liniowa moc w funkcji obrotow.

    Nie, moc. Ba, silnik szeregowy to nawet naturalnie.

    > Silnik szeregowy, owszem, daje stala moc ale trudno to nazwac
    > optymalnym sterowaniem - przy niskich obrotach bierze prad zwarciowy,

    To jest optymalna charekterystyka trakcyjna, a nie sterowanie.

    > przy wyzszych prad spada aymptotycznie do zera (a wraz z nim moment).
    > W jednym zakresie rdzen i uzwojenia sa przeciazone, w drugim -
    > niewykorzystane.

    I co z tego? Za to na starcie masz wielkiego kopa.

    > Poza tym, nie ma czegos takiego jak "moc od zera" - przy zerowych
    > obrotach i skonczonym momencie z definicji dostajesz moc rowna 0.

    Słyszałeś o przedziałach otwartych i zamkniętych?

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: