-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!mik
e!not-for-mail
From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: W pełni elektryczny samochód od Nissana
Date: Sat, 29 May 2010 22:28:01 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 29
Sender: t...@m...oldfield.org.pl
Message-ID: <c1.01.3LNwdc$IcZ@mike.oldfield.org.pl>
References: <a...@e...googlegroups.com>
<h...@p...onet.pl>
<c...@1...googlegroups.com>
<c1.01.3L9wxn$IZE@mike.oldfield.org.pl>
<2...@r...googlegroups.com>
<1...@t...googlegroups.com>
<c1.01.3LD7cy$IZi@mike.oldfield.org.pl>
<a...@2...googlegroups.com>
<e...@4...com>
<e...@1...googlegroups.com>
<c1.01.3LKvHb$Iaq@mike.oldfield.org.pl>
<a...@4...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1275165129 6246 77.236.9.21 (29 May 2010 20:32:09 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 29 May 2010 20:32:09 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2284687
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 28 May 2010 06:42:56 -0700 (PDT), JD napisał(a):
> Optymalnie sterujac silnikiem mozesz z niego wycisnac staly *moment*.
> A to daje liniowa moc w funkcji obrotow.
Nie, moc. Ba, silnik szeregowy to nawet naturalnie.
> Silnik szeregowy, owszem, daje stala moc ale trudno to nazwac
> optymalnym sterowaniem - przy niskich obrotach bierze prad zwarciowy,
To jest optymalna charekterystyka trakcyjna, a nie sterowanie.
> przy wyzszych prad spada aymptotycznie do zera (a wraz z nim moment).
> W jednym zakresie rdzen i uzwojenia sa przeciazone, w drugim -
> niewykorzystane.
I co z tego? Za to na starcie masz wielkiego kopa.
> Poza tym, nie ma czegos takiego jak "moc od zera" - przy zerowych
> obrotach i skonczonym momencie z definicji dostajesz moc rowna 0.
Słyszałeś o przedziałach otwartych i zamkniętych?
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
Następne wpisy z tego wątku
- 30.05.10 05:13 JD
- 30.05.10 10:25 J.F.
- 30.05.10 10:31 J.F.
- 30.05.10 12:31 Adam Płaszczyca
- 30.05.10 13:51 Adam Płaszczyca
- 30.05.10 16:53 J.F.
- 31.05.10 01:02 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security