eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyW pełni elektryczny samochód od NissanaRe: W pełni elektryczny samochód od Nissana
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!u20g2000pru.goo
    glegroups.com!not-for-mail
    From: JD <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: W pełni elektryczny samochód od Nissana
    Date: Sat, 29 May 2010 01:35:39 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 17
    Message-ID: <0...@u...googlegroups.com>
    References: <2...@r...googlegroups.com>
    <1...@t...googlegroups.com>
    <c1.01.3LD7cy$IZi@mike.oldfield.org.pl>
    <a...@2...googlegroups.com>
    <e...@4...com>
    <e...@1...googlegroups.com>
    <c1.01.3LKvHb$Iaq@mike.oldfield.org.pl>
    <a...@4...googlegroups.com>
    <7...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 210.230.131.28
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1275122139 11962 127.0.0.1 (29 May 2010 08:35:39 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sat, 29 May 2010 08:35:39 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: u20g2000pru.googlegroups.com; posting-host=210.230.131.28;
    posting-account=ykyDQQoAAAAhPsUszGEocnuymGSS-tMU
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.3a4webm)
    Gecko/20100518 MozillaDeveloperPreview/3.7a4webm,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2284574
    [ ukryj nagłówki ]

    On May 29, 3:42 am, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > >Silnik szeregowy, owszem, daje stala moc ale trudno to nazwac
    > >optymalnym sterowaniem - przy niskich obrotach bierze prad zwarciowy,
    >
    > A duzy prad znaczy ze duza moc pobiera, srednia oddaje - czyli
    > niesprawny :-)

    Racja.

    Ciekawe jak wyglada charakterystyka sprawnosci silnika
    synchronicznego. Nie widzialem zadnych danych ale skoro falownik
    podaje prad o stalej amplitudzie to amplituda napiecia musi narastac
    liniowo w funkcji obrotow. To z kolei (pomijajac wszelkie
    niedoskonalosci) dawaloby liniowa moc wejsciowa czyli stala sprawnosc.

    JD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: