  • Data: 2010-05-15 05:23:16
    Temat: Re: W pełni elektryczny samochód od Nissana
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:hsj737$e28$1@mx1.internetia.pl...

    > Chociazby VAIO z serii Y.
    > Obaj macie 2 lewe ręce, czy Sony utajniło dane techniczne?

    Ale dlaczego ja miałbym przegrzebywać witrynę Soniego
    i szukać czegoś tylko dlatego że Tobie się nie chciało napisać?
    Jak już robisz argument który jest wieloznaczny to nie
    wymagaj od innych pracy :-)

    p.s.
    seria X ma nawet dłuższą maksymalną pracę do 14 godzin.
    Ale ta seria jest na procku Atom, a to nie jest demon szybkości...