    From: Barnaba <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: W kwestii parkowania
    Date: Thu, 20 May 2010 14:04:19 -0700 (PDT)

    On 20 Maj, 22:25, WS <L...@c...pl> wrote:
> [...]
    PA6dEAnHSUaLgA?feat=direc....

    Tak sie parkuje.

    > wstawianie tego typu zdjec (moto czy tez samochodow) - a zwlaszcza
    > ocenianie kierowcow na ich podstawie jest o tyle bez sensu, ze nie
    > mozna stwierdzic w jaka sytuacje zastal parkujac

    Dokladnie.

    Jest jedno 'ale'. Powinien stanac na asfalcie, albo blizej asfaltu, te
    dwie puszki tez chujowo stoja (w szczegolnosci srebrna), chyba ze
    wszyscy tam sa przyzwyczajeni to tak debilnego parkowania. Tam ledwo
    matka z wozkiem przejdzie. Gonzik, skad taka agresja u Ciebie?
    Pomijajac kwestie, ze gosc placi takie same podatki jak kazdy puszkarz
    a mniej niszczy drogi, to i tak zajmuje dwa razy mniej miejsca od
    samochodu. Jakbym tam stanal swoim Daewoo Tico to bys mi nie marudzil,
    a moj wyciek oleju by zasyfil i zatrul pol osiedla :P
    Dodam tylko Gonzik, ze prezentujesz agresje typowa dla przecietnego
    blokersa (sam mieszkam od czasu do czasu w bloku w Wawie), ktory
    walczy z zacisnietymi zebami o wolne miejsce parkingowe bo nie potrafi
    ruszyc dupska 100 metrow. W dodatku widac ze chcesz miec fure pod
    oknem bo sie srasz ze ktos Ci ja ukradnie.

    --
    Pozdrawiam i radze troche odsapnac,
    Barnaba

    PS. Jak juz sie lansujesz jakims SUVem ktorym sie nie wcisniesz
    nigdzie to wykup sobie miejsce garazowe.