  • 21. Data: 2012-11-08 20:10:18
    Temat: Re: W koncu fajny wodoszczelny na horyzoncie
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-08 19:48, Pszemol pisze:

    > Swojego tak. Ale ktos mi tu pisal ze w Polsce w abonamentach można tanio
    > iPhone znaleźć.

    Oj, to chyba ktoś Cię w błąd wprowadził, nawet na wysoki abonament,
    zakup iPhone`a to duży (stanowczo za duży) wydatek.

  • 22. Data: 2012-11-08 20:57:18
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 09 Oct 2012 20:29:34 +0200, atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    sung-galaxy-rugby-pro-android-phone-built-last/

    >To 200m to pewnie skrot myslowy? ;]
    >30m odporność na przypadkowe zamoczenie, zachlapanie, mycie rąk, pot,
    >deszcz itp.
    >50m odporność na zanurzenie w wodzie, pranie, kąpiel w wannie lub pod
    >prysznicem. Nie rekomenduje się pływania w zegarku o stopniu
    >wodoodporności 50 m.
    >100m pływanie, nurkowanie bez akwalungu
    >200m pływanie, nurkowanie z akwalungiem do 50 metrów
    >
    >Poza tym nie przydalby Ci sie, widac ze nie moczyles jeszcze swojego iP ;P

    hehehe. Przemol moze nie moczyl, ale ja mam w domu 3GS, ktory
    przelezal dwa miesiace pod sniegiem. na wiosne splynal i zatrzymal sie
    w dziurze w ziemi. mial troche zardzewiale styki na zlaczu i potem
    przez dluzszy czas nie dzialal [Home], ale jedynie po dokladnym
    wyczyszczeniu stykow, byl w pelni funkcjonalny. nawet bateria trzyma
    znacznie dluzej niz moj nexus.
    kumpel wypral swojego 3GS w pralce, a potem wysuszyl w suszarce, ktora
    pozniej stopila plastikowa obuwe w pendrivie. iphone dziala, ma sie
    dobrze i jedynie czym ucierpial to prawie niezauwazalna rysa na
    ekranie.
    teraz moj 3GS jest w posiadaniu mojej lubej, ktora ma zdolnosci do
    popsucia nawet kamienia. mimo upuszczen, kolejnych zamoczen, jak na
    zlosc, nie chce sie popsuc.
    nie wiem jak sie sprawa ma z 4, 4s i 5, ale 3GS, jak dla mnie jest po
    prostu niezniszczalny. <rs>

  • 23. Data: 2012-11-09 01:14:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "rs" <n...@n...spam.pl> wrote in message
> [...]
    > jak na zlosc, nie chce sie popsuc.
    > nie wiem jak sie sprawa ma z 4, 4s i 5, ale 3GS, jak dla mnie jest po

    Pisałem tu kiedyś o tym jak naprawiałem applowskiego iPoda
    zalanego wodą mineralną w torbie - cała płytka tych urządzeń
    jest pokrywana powłoką nieprzemakalną "conformal coating",
    tak jak się to robi rutynowo w urządzeniach do pracy na zewnątrz
    budynków aby ochronić je od działań atmosferycznych...
    Płytkom nic się nie dzieje, jedynie zalane gniazda połączeń,
    wtyki baterii mogą skorodować z powodu elektrolizy...

    Owszem, nie utopiłem iPhone 4 jeszcze, ale mocno go wielokrotnie
    niechcący zapociłem bo używam go na treningach, rowerze, na
    nartach - czasem wyciągam go z kieszeni cały mokry od potu...
    Mojej starej Motoroli Razr V3 takie zapocenie w kieszeni wystarczało
    aby odmawiała posłuszeństwa i wymagała długiego suszenia w ryżu.

  • 24. Data: 2012-11-09 01:15:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <r...@y...com> wrote in message

    > Oj, to chyba ktoś Cię w błąd wprowadził, nawet na wysoki abonament, zakup
    > iPhone`a to duży (stanowczo za duży) wydatek.

    Podasz przykład jakiś?
    Ile *najtaniej* trzeba zapłacić w dużych abonamentach za iPhone 4S lub
    iPhone 5?

  • 25. Data: 2012-11-09 17:11:13
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Ile *najtaniej* trzeba zapłacić w dużych abonamentach za iPhone 4S lub iPhone 5?

    Zlotowke.

    AK

  • 26. Data: 2012-11-09 18:12:41
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-11-09 01:15, Pszemol pisze:

    > Podasz przykład jakiś?
    > Ile *najtaniej* trzeba zapłacić w dużych abonamentach za iPhone 4S lub
    > iPhone 5?

    No choćby w Orange, w abonamencie za 159zł na 2 lata, najtańszy kosztuje
    900zł.

  • 27. Data: 2012-11-09 19:46:13
    Od: atm <...@v...pl>

    Niestety premiera drugiego fajnego wodoszczelnego zostala przelozona na
    styczen. Specyfikacje jak dla mnie bardzo dobra, bedzie godnym nastepca
    SGS2:
    http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=4958&i
    dPhone2=3621
    Dobrze tez wyglada:
    http://www.sonymobile.com/global-en/products/phones/
    xperia-v/gallery/
    Aparat zapewne bedzie taki jak w Xperii T czyli jakosc fotek bedzie
    niestety na poziomie zblizonym do iP 4S, w sumie jednak zdjecia beda
    spokojnie akceptowalne.

  • 28. Data: 2012-11-09 22:11:50
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-09 17:11:13 +0100, Andrzej <n...@i...invalid> said:

    > Zlotowke.

    Nieprawda, zero zł.
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 29. Data: 2012-11-09 22:13:06
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-08 19:48:17 +0100, Pszemol <P...@P...com> said:

    > Ale ktos mi tu pisal ze w Polsce w abonamentach można tanio
    > iPhone znaleźć.

    A może rozmawiałeś z dyslektykiem?
    Np. tu: <http://www.play.pl/pl/promocja/play-abonament/iphon
    e/> ktoś
    słabszy umysłowo może dojść do wniosku, że złotówka wystarczy, by
    kupić...

    --
    Bydlę

  • 30. Data: 2012-11-10 16:34:29