  • 11. Data: 2012-10-14 19:10:03
    Temat: Re: W koncu fajny wodoszczelny na horyzoncie
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-09 17:37, atm pisze:
    > On 2012-10-09 17:00, Trybun wrote:
    >> W dniu 2012-10-08 12:44, atm pisze:
    >>> http://www.intomobile.com/2012/09/28/att-unveils-sam
    sung-galaxy-rugby-pro-android-phone-built-last/

    > tak ma byc: to cena za odpornosc na upadki i 1m pod woda.

    Nie chwaląc się, - mój kształtny i opływowy Monte też parę razy
    grzmotnął o glebę ze sporej wysokości i nie zrobiło to na nim żadnego
    wrażenia.. :-)

  • 12. Data: 2012-10-14 19:16:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <r...@y...com> wrote in message
    sung-galaxy-rugby-pro-android-phone-built-last/

    > Nie chwaląc się, - mój kształtny i opływowy Monte też parę razy grzmotnął
    > o glebę ze sporej wysokości i nie zrobiło to na nim żadnego wrażenia.. :-)

    Mój iPhone4 wypadł mi przy wyjmowaniu z kieszeni w czasie jazdy
    na rowerze: poturlikał się parę razy po asfalcie i na koniec walnął
    pełną parą w krawężnik odbijając się od niego jak piłka do bilardu.
    Też nie zrobiło to na nim żadnego wrażenia poza rysą na ramce
    obudowy z nierdzewki... Mimo wszystko to nie ta kategoria urządzeń
    co Samsung Rugby.

  • 13. Data: 2012-10-15 00:18:18
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-14 19:10, Trybun pisze:
    sung-galaxy-rugby-pro-android-phone-built-last/

    > Nie chwaląc się, - mój kształtny i opływowy Monte też parę razy
    > grzmotnął o glebę ze sporej wysokości i nie zrobiło to na nim żadnego
    > wrażenia.. :-)

    Mój telefon Samgung (na 2 karty sim) wyślizgnąl mi się z ręki i tak
    grzmotnął o gołą podłogę, że aż tylna obudowa (od baterii) odskoczyła.
    Dobrze, że wyświetlacz się nie stłukł. Myślałam, że to już koniec
    telefonu. Założyłam przykrywkę, potem sprawdzałam czy wszystko działa,
    no i na szczęście działa.

    --
    animka

  • 14. Data: 2012-10-16 19:08:11
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-15 00:18, Animka pisze:
> [...]
    > Dobrze, że wyświetlacz się nie stłukł. Myślałam, że to już koniec
    > telefonu. Założyłam przykrywkę, potem sprawdzałam czy wszystko działa,

    I podobnie jak ja nie dopłacałaś extra za bajer - "odporny na
    wstrząsy"...;-)

  • 15. Data: 2012-10-16 19:08:50
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-14 19:16, Pszemol pisze:
> [...]
    > Też nie zrobiło to na nim żadnego wrażenia poza rysą na ramce
    > obudowy z nierdzewki... Mimo wszystko to nie ta kategoria urządzeń

    Jasne, wbrew malkontentom ajfon to nie tylko szpan, ale kawał solidnego
    sprzętu. Jednak ja z przyczyn praktycznych wolę za taką samą kwotę kupić
    około pięciu telefonów klasy Monte niż jednego iPhone`a. Czyli jednym
    słowem - na iPhone jeszcze mnie nie stać.

  • 16. Data: 2012-10-17 01:11:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > około pięciu telefonów klasy Monte niż jednego iPhone`a. Czyli jednym
    > słowem - na iPhone jeszcze mnie nie stać.

    Słyszałem że już są iPhone w Polsce za złotówkę w abonamencie...
    Ja za swojego zapłaciłem więcej niż złotówkę ale też nie płaciłem
    pełnej ceny bo oferują duże dyskonty w abonamencie.

  • 17. Data: 2012-10-31 16:33:21
    Od: atm <...@v...pl>

    Wreszcie sensowne polaczenie wodo i pyloszczelnosci z moca, wielkoscia i
    aparatem. Na ten telefon chyba bedzie warto poczekac (zanurzenie do 1m
    przez 30min):
    http://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phone
    s/sony-xperia-v-1094100/review

  • 18. Data: 2012-10-31 17:53:41
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 31.10.2012 atm <...@v...pl> napisał/a:
    > Wreszcie sensowne polaczenie wodo i pyloszczelnosci z moca, wielkoscia i
    > aparatem. Na ten telefon chyba bedzie warto poczekac (zanurzenie do 1m
> [...]

    No ten może być fajny, tylko trochę za duży, ale i tak nie wyboru.
    Mam tylko nadzieję że wyjdzie na niego CM/AOSP, bo nakładki od Sony/SE,
    nie trawię.
    I dobrze że w nowych słuchawkach zrezygnowali z tego przeźroczystego
    czegoś pod ekranem.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 19. Data: 2012-11-08 19:09:10
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-17 01:11, Pszemol pisze:

    > Słyszałem że już są iPhone w Polsce za złotówkę w abonamencie...
    > Ja za swojego zapłaciłem więcej niż złotówkę ale też nie płaciłem
    > pełnej ceny bo oferują duże dyskonty w abonamencie.

    Kupowałeś w USA?

  • 20. Data: 2012-11-08 19:48:17
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Trybun <r...@y...com> wrote:

    > Kupowałeś w USA?

    Swojego tak. Ale ktos mi tu pisal ze w Polsce w abonamentach można tanio
    iPhone znaleźć.