  • Data: 2013-01-09 09:07:22
    Temat: Re: W koncu...
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 09 Jan 2013 02:11:10 +0100, mt wrote:
    > No i? Czym wg. Ciebie różni się mechanicznie obiektyw T-S zaprojektowany
    > natywnie na bagnet np. EF od szkła podpiętego przez przelotkę T-S do np.
    > EOSa M, że w tym pierwszym przypadku od ćwierćwieku nie zrobiono takiego
    > szkła AF a na EF-M miałoby to być trywialne?

    W sumie ciekawe co stoi na przeszkodzie? Moze przy tilcie wspolpraca AF
    w puszce w warunkach pieprznietej plaszczyzny ostrosci? A moze fakt, ze
    przy max tilt/shifcie tasiemka z elektryką musialaby miec zdrowych pare
    cm dlugosci wiecej?
    Choc w sumie tilt pewnie wymaga wiecej ostrzenia samym poklonem, tak
    zeby miec ostre wszystko co się chce i moze tutaj klasyczny AF traci
    sens?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns