    From: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: W każdym kraju znajdzie się jakiś cieć
    Date: Tue, 24 Feb 2009 09:51:27 +0100

    "Kokos" <k...@k...pl> napisał:

> [...]
    kiej). W Afganistanie

    > skad wiesz ze łże gazeta a nie "oficjalne dane"?
    Stąd, ze możliwe jest ukrycie przed opinią publiczną kilku zabitych
    żołnierzy. W przypadku, jak piszą, "tysięcy" takiej możliwości nie ma. Te
    tysiące miałyby swoje rodziny, pzryjaciół - jak sobie wyobrażasz zamknięcie
    ust im wszystkim? Takie rzeczy nawet w totalitarnym systemie radzieckim się
    nie udawały, mimo, iż podczas swojej interwencji w Afganistanie próbowali.
    Jestem w stanie uwierzyć, ze oficjalne dane mogą byc zaniżone - może o
    kilkadziesiat procent, może nawet 2 czy 3x. Ale do "tysięcy przylatujacych
    trumien z ciałami" to nadal bardzo daleko.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)