  • 1. Data: 2009-04-27 19:15:16
    Temat: W dupie mam warzywa!!!!!!!!
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Czesc.
    Mozna pierdolic o motocyklach jezdzacych 300 na gumie. O motocyklistach
    lamiacych przepisy.
    Ale moze by zrobic jakas akcje dla kierowcow ktorzy sa po prostu slepi??
    KURWA jak mozna nie zauwazyc motocykla jadacego z wlaczonymi swiatlami w
    bialy dzien??!!

    Ano mozna wystarczy _patrzec_ w druga strone!!!
    BO TAK!
    Bo kurwa musze przejechac skrzyzowanie a z lewej jedzie tylko motocykl.
    Bo mam w dupie przepisy i zdaze przeleciec.

    Na szczescie jechalismy 30 km/h bo cos mnie tknelo, ze ten gosc w civicu co
    patrzy w prawo moze tak sobie po prostu ruszyc.

    I tak na prawde mozna sobie w odbyt wsadzic trening hamowania, awaryjnego
    skrecania i tym podobne pierdoly, ktore w naszym mniemaniu powinny nam pomoc
    w niebezpiecznej sytuacji. Jak ci cos wyjezdza 3 metry przed kolo to tylko
    mozna pomyslec 'O kur..." bo na "wa" tojuz nie starcza czasu.

    Lewa owiewka, do wyrzucenia, lampy nie ma, stelaz do przodu poszedl sie ....
    odstresowac na lewo, razem z lampa i szyba, lagi krzywe i urwalem chlodnice.
    Straty w samochodzie rysa na drzwiach i feldze.

    --
    Bartek
    z obitym czajnkiem

  • 2. Data: 2009-04-27 19:20:44
    Temat: Re: W dupie mam warzywa!!!!!!!!
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 27 Apr 2009 21:15:16 +0200, BartekGSXF <b...@g...com>
    wrote:

    [....]
    > Na szczescie jechalismy 30 km/h bo cos mnie tknelo, ze ten gosc w civicu
    > co patrzy w prawo moze tak sobie po prostu ruszyc.

    Nie wkurwiaj się, złamałeś sobie coś? Żyjesz dalej, powinieneś się cieszyć.

    A za motocykl zapłaci sprawca, należy mieć nadzieję.

    (A to, że takim ludziom należałoby zabierać prawo jazdy to inna sprawa)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 3. Data: 2009-04-27 19:41:30
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:

> [...]
    > Ale moze by zrobic jakas akcje dla kierowcow ktorzy sa po prostu slepi??
    > KURWA jak mozna nie zauwazyc motocykla jadacego z wlaczonymi swiatlami w

    Nie tylko Ciebie to wkur... podnosi ciśnienie chciałem powiedzieć.

> [...]
    >
    > Na szczescie jechalismy 30 km/h bo cos mnie tknelo, ze ten gosc w civicu co
    > patrzy w prawo moze tak sobie po prostu ruszyc.

    Cały jesteś? Nic sobie nie połamałeś? No to się cieszyć i (jak jesteś wierzący)
    dziękować Bogu.

> [...]
    > w niebezpiecznej sytuacji. Jak ci cos wyjezdza 3 metry przed kolo to tylko
    > mozna pomyslec 'O kur..." bo na "wa" tojuz nie starcza czasu.

    Zapytaj kogoś po wypadku "bałeś się?". Raczej każdy Ci odpowie że nie, bo nie
    było kiedy się bać...

    > Lewa owiewka, do wyrzucenia, lampy nie ma, stelaz do przodu poszedl sie ....
    > odstresowac na lewo, razem z lampa i szyba, lagi krzywe i urwalem chlodnice.
    > Straty w samochodzie rysa na drzwiach i feldze.

    Motocykl rzecz nabyta.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 4. Data: 2009-04-27 19:42:44
    Od: "Darek Mroz" <D...@w...pl>

    Z doswiadczenia obstawiam ze to 30 to było raczej 130km

    DM

  • 5. Data: 2009-04-27 19:48:42
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "BartekGSXF"

    > KURWA jak mozna nie zauwazyc motocykla jadacego z wlaczonymi swiatlami w
    > bialy dzien??!!

    moze to jakis cichy wielbiciel z innej grupy?

    stary - wazne, ze ty caly jestes i juz

    --
    ania

  • 6. Data: 2009-04-27 19:58:07
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    BartekGSXF pisze:

    > cos mnie tknelo, ze ten gosc w civicu co
    > patrzy w prawo moze tak sobie po prostu ruszyc.

    Jak juz sie nacieszysz z tej drobnej przyjemnosci zwanej zyciem i
    poskladasz plastiki to dojdziesz do ciekawego spostrzezenia, ze nikt
    tylko Ty sam mozesz sobie dac szanse na przezycie na drodze.

    I ze cale to pierdolenie o winie i bledzie w ktorym brales udzial na
    sasiedniej liscie jest niczym wiecej niz meczeniem elektronow a PoRD to
    mozna sobie najwyzej do trumny wlozyc.

    A teraz bedzie faza lekkiej paranoi, potem wszystko wroci do normy,
    zacznie sie rutyna i potem Los przesle Ci warning i znowu odpuscisz.
    I tak w kolko.

    Duzo "tkania" zycze.

    KJ i pierwsze objawy rutyny w sezonie

  • 7. Data: 2009-04-27 19:58:12
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Mon, 27 Apr 2009 21:42:44 +0200
    "Darek Mroz" <D...@w...pl> wrote:

    > Z doswiadczenia obstawiam ze to 30 to było raczej 130km

    Zapomniałeś dodać że na gumie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 8. Data: 2009-04-27 20:01:32
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Darek Mroz" <D...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Z doswiadczenia obstawiam ze to 30 to było raczej 130km

    Myślałem, że się mylę. Ale kowadło przy Tobie, to jest Einstein.
    "Przywitaj się z kolegami"

    Mystik

  • 9. Data: 2009-04-27 20:37:16
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 27 Kwi, 21:58, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Jak juz sie nacieszysz z tej drobnej przyjemnosci zwanej zyciem i
    > poskladasz plastiki to dojdziesz do ciekawego spostrzezenia, ze nikt
    > tylko Ty sam mozesz sobie dac szanse na przezycie na drodze.

    piękne! jak będę malował motocykl mogę wykorzystać te piękne zdania?
    albo mógłbyś ciut to skrócić? sobie bym to napisał na koszulce - bo
    łajzy będą mieli nieco mało czasu na przeczytanie,

    --
    wiadro
    cygnus i haya

  • 10. Data: 2009-04-27 20:43:01
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    y...
    "Darek Mroz" <D...@w...pl> wrote:

    > Z doswiadczenia obstawiam ze to 30 to było raczej 130km

    Zapomniałeś dodać że na gumie.

    czystaczydzieści na gumie na miachu, takż zeby każdy lachon się lampił....
    Jechał na motocyklu to sprawa oczywista że mniej niz czysta nie mógł mieć.
    Oni - dawcy, warzywa -inaczej nie jeżdża....

    Wojtek