    From: "BartekGSXF" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: W dupie mam warzywa!!!!!!!!
    Date: Mon, 27 Apr 2009 21:15:16 +0200

    Czesc.
    Mozna pierdolic o motocyklach jezdzacych 300 na gumie. O motocyklistach
    lamiacych przepisy.
    Ale moze by zrobic jakas akcje dla kierowcow ktorzy sa po prostu slepi??
    KURWA jak mozna nie zauwazyc motocykla jadacego z wlaczonymi swiatlami w
    bialy dzien??!!

    Ano mozna wystarczy _patrzec_ w druga strone!!!
    BO TAK!
    Bo kurwa musze przejechac skrzyzowanie a z lewej jedzie tylko motocykl.
    Bo mam w dupie przepisy i zdaze przeleciec.

    Na szczescie jechalismy 30 km/h bo cos mnie tknelo, ze ten gosc w civicu co
    patrzy w prawo moze tak sobie po prostu ruszyc.

    I tak na prawde mozna sobie w odbyt wsadzic trening hamowania, awaryjnego
    skrecania i tym podobne pierdoly, ktore w naszym mniemaniu powinny nam pomoc
    w niebezpiecznej sytuacji. Jak ci cos wyjezdza 3 metry przed kolo to tylko
    mozna pomyslec 'O kur..." bo na "wa" tojuz nie starcza czasu.

    Lewa owiewka, do wyrzucenia, lampy nie ma, stelaz do przodu poszedl sie ....
    odstresowac na lewo, razem z lampa i szyba, lagi krzywe i urwalem chlodnice.
    Straty w samochodzie rysa na drzwiach i feldze.

    --
    Bartek
    z obitym czajnkiem