eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmW dniu dzisiejszym Play poinformował o przedłużeniu następujących promocji:Re: W dniu dzisiejszym Play poinformował o przedłużeniu następujących promocji:
  • Data: 2010-01-16 14:34:04
    Temat: Re: W dniu dzisiejszym Play poinformował o przedłużeniu następujących promocji:
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "DeSola" napisał:

    > Sam żałuje, że tak jest, bo kończy mi się umowa z plusem i poszedłem
    > do salonu play żeby rozważyć ich opcję.

    Ja regularnie przeglądam oferty Plusa, bo chętnie bym do nich wrócił, ale
    ich cenniki to jakaś nieustająca żenada. 61 groszy za minutę w 2010 roku?
    Tam chyba już wszyscy się z Mumio na łby pozamieniali.

    > Ale na moje pytanie co z tymi wszystkimi dzwoniącymi którzy będą bulić
    > do mnie 0,70

    Ale Ty chcesz mieć jak najlepsze warunki dla siebie, czy wzorem
    Gustawa/Konrada "cierpieć za miliony"? ;->

    > sprzedawca po prostu bezradnie rozłożył ręcę w pustym salonie

    Tym gestem chciał zapewne wyrazić "to niech też przyjdą do nas" ;-)

    > RIP play.

    Pogłoski o śmierci Play, aczkolwiek pojawiają się tu regularnie, są nadal
    mocno przesadzone.

    JoteR