    From: Krystian <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: W czym GTS jest taki super ?
    Date: Wed, 07 Jul 2004 12:34:30 +0200

    VoMi7 wrote:

    > Witam
    >
    > Mialem wczoraj spotkanie z handlowcem z GTS. Myslalem ze mnie on pozre
    > zywcem bo tak sie chwalil tym GTSem jacy to oni nie sa i wogole. Az
    > brzmialo to tak patetycznie, że wytrzymac nie moglem. Zamiast mi
    > opowiadać o tym jak moga mi dostosowac lacze do moich potrzeb i pytac
    > sie o szczegoly czego bym chcial. Serwowal mi standardowa gadke tak
    > jakby oni byli jedyni na swiecie najlepsi i nikt im do piet nie
    > dorasta... cenami na pewno... zabil mnie sam fakt ze nawet oplata
    > instalacyjna nie podlegala dyskusjom 2000zl !!! zgroza. kilka godzin
> [...]

    rozmawialem tylko z ich 1 handlowcem i albo w zywe oczy klamal (60%
    prawdopodobienstwa :D) albo byl niedoinformowany (reszta :D), ale
    wciskal mi ze wogole nie ma znizek na nic i nawet obiecal mi ze jezeli
    znajde mu kogos kto jest ich klientem a nie placi to mi sam net do domu
    podepnie.
    oczywiscie wygralem, a cwok netu mi nie podlaczyl :]

    wniosek: gotowi sa na bardzo duze ustepstawa, ale chyba trzeba sie z
    nimi pomeczyc :)

    Milego Dnia
    Krystian