  • 91. Data: 2011-10-26 07:48:55
    Temat: Re: W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:j889vc$nk0$1@news.onet.pl...

    > Zdecyduj sie prosze: pytasz o to co JA uwazam czy tez na JAKIEJ podstawie
    > tak uwazam?

    Ktorego slowa nie rozumiesz w cytacie "na jakiej podstawie twierdzisz"?
    Drugie pytanie zadalem by dac Ci mozliwosc wycowania sie.

    Jak widac z zadnej nie skorzystales, wolisz rzucac linkami i udawac, ze
    "przeciez napisalem" zamiast sie po prostu wypowiedziec.

    > Pozdrawiam i powodzenia
    > EOT

    Nigdy nie zrozumiem, dlaczego niektorzy lubia cos palnac, po czym wic sie w
    nieskonczonosc - klasyczne pszemolenie.Albo platna reklama.

  • 92. Data: 2011-10-26 13:38:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:j889vc$nk0$1@news.onet.pl...

    > Zdecyduj sie prosze: pytasz o to co JA uwazam czy tez na JAKIEJ podstawie
    > tak uwazam? Zreszta, naprawde nie widze potrzeby aby przytaczac kolejne
    > argumenty badz w jakikolwiek inny sposob Cie przekonywac. Jesli na
    > podstawie wyzej przytoczonych informacji jeszcze nie znalazles odpowiedzi
    > to ode mnie w tej kwestii wiecej sie nie dowiesz. Gdyby temat jednak Cie
    > interesowal to polecam google, hint: elop zrezygnujemy

    Zostaw go w spokoju - to zakompleksiony frustrat który
    robi sobie rozrywkę z łapania ludzi za słowa i "przypierania
    do muru" (jak mu się wydaje)... Olać sikiem prostym.
    Jak go nie olejesz to będzie się doczepiał do każdej Twojej
    wypowiedzi jak rzep psiego ogona... Taki już jest i nic nie poradzisz.

    Co do wycofywania N9 - zauważ, że windowsiana wersja inaczej
    się nazywa, więc faktycznie N9 to tylko wersja z MeeGo...

  • 93. Data: 2011-10-26 13:52:50
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Jak go nie olejesz to będzie się doczepiał do każdej Twojej
    > wypowiedzi jak rzep psiego ogona... Taki już jest i nic nie poradzisz.

    Masz racje.

  • 94. Data: 2011-10-26 21:08:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Oct 2011 07:35:49 -0500, Pszemol napisał(a):

    > No to sprawdź :-) Ale jest różnica 3 dni a 90 dni...

    To taka srednia sztuka - sprzedac 4 mln, a potem nic :-)

    Zeby bylo rzetelnie, to trzeba porownywac dluzszy okres.

    > Łatwo- trudno to pojęcia względne.

    Przy tej skali - latwo

    >A zmiana z wyświetlacza typowego
    > na wyświetlacz retina-scan jak w iPhone4 to nie tylko zmiana "wyglądu"
    > ale i zmiana całego user interface, czcionek, ikon itp...

    W rozsadnym systemie - zmian satosunkowo niewiele, chyba

    > Chyba nie doceniasz
    > takiej zmiany wyglądu - może powinieneś wziąć do ręki iPhone 4 i 3GS?

    Ale ja bardziej o tym ze to nie ustawa decyduje o numeracji,
    walne inna obudowe, inny software i wyjdzie chocby i 9 :-)

    J.

  • 95. Data: 2011-10-27 22:03:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > To taka srednia sztuka - sprzedac 4 mln, a potem nic :-)
    >
    > Zeby bylo rzetelnie, to trzeba porownywac dluzszy okres.

    A dlaczego "potem nic"? Skąd to bierzesz?

    > Przy tej skali - latwo

    > W rozsadnym systemie - zmian satosunkowo niewiele, chyba

    W systemie równającym wszystko do wspólnego mianownika może.
    Natomiast w systemie wyciskającym ze sprzętu ostatnią kroplę potu
    być może to jest duża i kluczowa zmiana strategii działania, przebudowa
    fontów, sterowników grafiki, aplikacji do renderowania tekstu itp, itd.

    > Ale ja bardziej o tym ze to nie ustawa decyduje o numeracji,
    > walne inna obudowe, inny software i wyjdzie chocby i 9 :-)

    Jasne... w swojej firmie możesz sobie robić co tam chcesz.