  • 21. Data: 2023-08-20 09:23:03
    Temat: Re: W UE najwięcej ekologicznych samochodów (na mieszkańca) mają Polacy - Eurostat
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 19 Aug 2023 22:05:16 +0200, nadir

    > Ale to właśnie wina całego tego ekooszołmstwa i mody na downsizing,
    > silniki wysilone, olej rzadki jak woda, to go sobie silnik spala.

    Co ty pierdolisz, typowo dla siebie, Fabka o której pisałem,
    a która pożarła mi cały olej, miałaby dzisiaj blisko 20 lat.
    To jaki znowu downsizing? Fakty są takie, że silniki spalinowe
    palą olej.

    > Już pomijając, że to nadal 10x mniej, to widać jasno,
    > że wiek samochodu ma tu niewiele wspólnego ze spalaniem oleju.

    U ciebie jak zwykle logika jest na poziomie mułu w Śniardwach.
    Skoro nowy silnik może tyle żreć, to znaczy że to gówno technologia
    i z czasem będzie tylko gorzej a nie lepiej, bo w tym cudzie
    technologicznym się wszystko z czasem ZUŻYWA. I nikt remontu
    z tego powodu robić nie będzie, tylko będzie lać olej, bo to
    po prostu tańsze niż remont i jeszcze z kredytem ratalnym.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 22. Data: 2023-08-20 09:27:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 19 Aug 2023 14:57:33 +0200, _Master_

    > Komisja Europejska

    Znowu srasz na UE, konfederacki debilu, tymczasem pokaż w końcu
    dowody na to, że ta twoja zasrana konfedera, chcąca nas z wspomnianej
    unii wyprowadzić, przed tuskiem piała na temat zboża ukraińskiego,
    bo póki co jebłeś się lekko o miesiąc, łgażu perfidny.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 23. Data: 2023-08-20 09:33:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.08.2023 o 22:08, nadir pisze:

    > Jeszcze geje i lesbijki.

    Akurat geje z lesbijkami chyba się nie tłuką:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 24. Data: 2023-08-20 09:37:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.08.2023 o 21:59, nadir pisze:

    > Wiek nie ma tu nic co rzeczy, są konstrukcje, które spalają więcej lub
    > mniej oleju. To nawet nowsze silniki zużywają go więcej bo jeżdżą na
    > rzadszych olejach niż te z przed ery downsizing-u.
    > A jak samochód leciwy i olej zużywa, to trzeba go naprawić, a nie
    > biadolić, że jeździ na olej silnikowy.

    A jak nie i widać że ktoś za sobą chmurę zostawia, to ściągać z dróg. Ja
    średnio raz na tydzień widzę takiego, co jak za nim jedziesz to musisz
    wyprzedzić i potem okna otwoerzyć. I co - i nic a truje on pewnie
    bardziej niż tysiąc innych razem wziętych.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 25. Data: 2023-08-20 13:39:43
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 20.08.2023 o 09:27, Myjk pisze:
    > Znowu srasz na UE,
    Ja Ci łajzo podałem nawet linki przed aferą zbożową a Ty nadal
    twierdzisz że Tusk był pierwszy.

    Sęk w tym że ja Konfederacji słucham i wiem co mówią.

    A że są bojkotowani i nie cytowani przez onety nic nie zmienia w kwestii
    wytykania błędów rządu PiS od samego początku wojny.

    konfederacja dostawała zjeby już za krytykę wpuszczania i dawania
    peselu, krytykowała przywileje w ochronie zdrowia, krytykowała
    wpuszczanie przewoźników i krytykowała otwarcie granicy na zboże.

    Tusk się tyko podpina do tego co mu sondaże sugerują.

    A teraz ustosunkuj się do kara UE za brak ładowarek w Polsce.

    Popierasz czy się sprzeciwiasz?

  • 26. Data: 2023-08-20 15:58:56
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Wiek nie ma tu nic co rzeczy, są konstrukcje, które spalają więcej lub
    > mniej oleju.

    Te palące mniej to elektryki :-)

    > To nawet nowsze silniki zużywają go więcej bo jeżdżą na
    > rzadszych olejach niż te z przed ery downsizing-u.

    Mój downsizing to Twizy :-)

    > A jak samochód leciwy i olej zużywa, to trzeba go naprawić, a nie
    > biadolić, że jeździ na olej silnikowy.

    Pogrążać się dalej?

  • 27. Data: 2023-08-20 19:15:31
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 20.08.2023 o 09:33, Shrek pisze:

    > Akurat geje z lesbijkami chyba się nie tłuką:P

    No ale nie możemy ich z tego powodu dyskryminować.

  • 28. Data: 2023-08-20 19:20:50
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 20.08.2023 o 09:23, Myjk pisze:

    > U ciebie jak zwykle logika jest na poziomie mułu w Śniardwach.

    Spooooko, ty pustogłowie już i tak wysoko latasz.

    > Skoro nowy silnik może tyle żreć, to znaczy że to gówno technologia

    Ale na razie nie ma innej, i nie, nie da się ot tak podmienić milionów
    silników spalinowych, nie tylko w samochodach, na elektryczne.
    Przestać wreszcie beczeć z tego powodu.

  • 29. Data: 2023-08-20 19:23:35
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 20.08.2023 o 15:58, io pisze:

    > Te palące mniej to elektryki :-)

    Nie koniecznie, mam dwa ponad dwudziestoletnie samochody i od wymiany do
    wymiany oleju nic nie dolewam, o samochód trzeba po prostu dbać.

    > Pogrążać się dalej?

    No jak uwielbiasz się samobiczować, to wal śmiało. Mi to lotto.

  • 30. Data: 2023-08-20 19:25:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 20 Aug 2023 13:39:43 +0200, _Master_

    > Ja Ci łajzo podałem nawet linki przed aferą zbożową a Ty nadal
    > twierdzisz że Tusk był pierwszy.

    No to cytujemy, kłamliwa konfederacka kurwo:

    Czyli tu gówno, w tych żałosnych konfederackich wywodach, znalazłeś...

    > Sęk w tym że ja Konfederacji słucham i wiem co mówią.

    Skoro słuchasz, to znajdź w końcu gdzie tak twierdzili.
    Bo po tym jak nic w ich bełkocie jutubowym nie znalazłeś
    wyprułeś z siebie, oczywiście w stylu konfederackiej kurwy,
    milutkie słowa do niczego winnego dyskutanta (Mirka):

    robili-metode.html

    ...które to wypowiedzi są z LIPCA 2022. Nic, przed wypowiedzią tuskową z
    czerwca 2022, nie przytoczyłeś, parszywa kłamliwa konfederacka kurwo.

    --
    Pozdor
    Myjk