  • Data: 2011-04-15 10:35:48
    Temat: Re: W Stolicy jeżdżą jednak nienajgorzej
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    b...@W...gazeta.pl wrote:

    > Nie trzeba jechac do Gruzji, wystarczy na Krym ;)

    Eee tam. Krym jest spokojny i grzeczny :) Testowałem i tu i tu i jako
    pasażer i jako kierowca.

    Ale Gruzja to nie jest jeszcze szczyt ;) Może być gorzej...

    > na trzeciego, na czolowke,

    Eeee, ale np. zawracania na głównej drodze krajowej (Tu: bilisu-Batumi) na
    podwójnej ciągłej, na zakręcie i za górką to nie ma.

    > autem co to ma juz ponad milion km.,

    Autem którego marki nie da się rozpoznać, bo chyba miało "rolkę" i jest
    pogniecione od każdej strony (wykładziny na podłodze nie było, więc było
    widac że podłoga pognieciona też), zegary nie działają a licznika
    fizycznie nie ma (szybki osłąniającej zegary takoż), ale na szczęście
    przynajmniej nie usiłował być najszybszy na drodze.

    > swiata wlaczaja gdy juz jest tak ciemno
    > ze nie widac sylwetek pojazdow na tle zachodzacego slonca, bo jest tak ciemno
    > jak w dup...
    >
    > wszystkie szyby dodatkowo przyciemnione, a droga tak wyboista, ze lbem wybilem
    > dziure w dachu ;)

    Eee, na Ukrainie można jechać z w miarę normalną prędkością, a tu drogi
    krajowe tak poszarpane, że nie da się przekroczyć 10km/h sic(!) -- na
    takiej przynajmniej na czołówkę nie wyjedzie któryś. Ale są i takie gdzie
    się w miarę normalną prędkość osiąga i wtedy patrz wyżej :)

    pzdr
    \SK