eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyW Polsce może przybyć kilka tysięcy dróg ekspresowych przed EURO !!! › Re: W Polsce może przybyć kilka tysięcy dróg ekspresowych przed EURO !!!
  • Data: 2011-06-06 12:29:43
    Temat: Re: W Polsce może przybyć kilka tysięcy dróg ekspresowych przed EURO !!!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał
    > Sukces rządzących możliwy.
    > Jadąc S3 dostrzegłem "ciekawostkę". Jedziemy S3, jak widomo S z
    > założenia, nie powinna mieć ruchu poprzecznego czy przejść dla
    > pieszych (co by żyło się lepiej). Jadąc rzeczoną drogą mamy znak
    > informujący, że to S, następnie znak odwołujący S , tu występuje
    > skrzyżowanie/przejście dla pieszych, następnie znów znak, że S
    > ... jedziemy chwil parę - odwołanie S, przejście dla pieszych ;)
    > , i za przejściem znów S.
    > Proponuję racjonalizatorski pomysł. Oznakować tak gierkówę i
    > wszystkie trasy krajowe ...

    Jakby te chwile nie byly zbyt czeste to ja bym sie nie obrazil.
    Warunek - 4 pasy ruchu. Gierkowka w zasadzie nie jest zla - tylko
    oznakowac odpowiednio gdzie trzeba na luz wrzucic zeby dojechac 85
    do skrzyzowania :-)

    > Gdyby ktoś się uparł, że autostrada powinna być dzielona pasem
    > zieleni - ja proponuję kłaść między pasami betonowe bariery a na
    > ich wierzchu sadzić rzeżuchę. W ten oto sposób możemy mieć
    > autostrad od groma, we Wrocławiu autostradą wypaśniejszą od A4
    > będzie ulica Legnicka,

    Nie ma lekko - co to za autostrada z predkoscia dopuszczalna 50.
    A wiecej nie mozna, bo podobno halas. Czyli trzeba ekrany.

    Tak nawiasem mowiac - na AOW te ekrany chyba zakrzywione i wklesle
    .. oj, moze byc ciekawie jechac, preferowane naprawde szybkie
    samochody :-)

    J.