  • 331. Data: 2010-09-29 11:13:36
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Co to jest za auto?
    > Skuter?
    > Bo licząc dość tanio, czyli 30 zł za 100 km, to przy takich wydatkach
    > roczny przebieg wychodzi rzędu 12 kkm, a nie 25.

    Nie biezesz pod uwage LPG ;)

    Maciek

  • 332. Data: 2010-09-29 11:17:10
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-09-29 02:08, Michał wrote:

    > Ostatnio kupowałem w McDonaldzie McChickena i była karteczka
    > że szukamy pracownika: chyba 10zł/h.
    > 10zł * 5h/dzień * 25dni/mc * 2mc =2.5k i ma na auto ! (stare 18 letnie ale
    > jako takie działające)

    Ale chyba mowa o pensji brutto. Wiec z tego wyjdzie masa netto auta tak
    jakby zakupionego bez kol, foteli i silnika.

    --

    memento lorem ipsum

  • 333. Data: 2010-09-29 11:17:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek" <k...@X...pl> napisał w wiadomości

    > Nie biezesz pod uwage LPG ;)

    15 zł/10 km i tak nie wystarczy, chyba że to CC na gaz.

  • 334. Data: 2010-09-29 11:20:46
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-09-29 11:04, Cavallino pisze:

    > Nie, ja nigdy nie miałem oporów przed zakupem auta z najniższej półki i
    > nigdy nie sugerowałem się znaczkiem na masce.
    > Wręcz przeciwnie - zawsze starałem się tak wybierać, aby za taki znaczek
    > zapłacić jak najmniej.

    Ale renaulta juz nie kupisz :P

    --
    Karolek

  • 335. Data: 2010-09-29 11:24:52
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-09-29 11:05, Cavallino pisze:

    > No właśnie o to chodzi, że rzuciłeś się na mnie z epitetami i
    > zaprzeczeniami kiedy tak napisałem.
    > Teraz wypadałoby przeprosić, nie uważasz?

    Nie uwazam.
    Zarzuciles, ze juz uczniowie gimnazjum podjezdzaja wlasnymi samochodomai
    pod szkole (tylko dziwne, ze nikt oprocz ciebie ich nie widzial).
    Potem te samochody okazaly sie motorowerami z 4 kolami, a ich liczba
    jest pomijalnie mala (wiecej jezdzi po prostu bez prawka).
    Wiec nie pieprz bzdur bo to juz przestaje byc smieszne.

    --
    Karolek

  • 336. Data: 2010-09-29 11:36:23
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ale ta dyskusja nie zaczęła się w momencie w którym Ty coś napisałeś.

    > Nie wcinaj się w połowie wątku ze swoimi pierdołami, to nie będziesz
    > zdziwiony, że gadasz nie na temat.

    Jedynym wcinającym się w tym momencie pozostajesz Ty, skoro odpisujesz komuś
    pod jego postem to albo odnosisz się do jego treści albo nie pisz nic.

    > Powtórzę: Jeśli chciałeś się znowu użalić nad biednym losem braci
    > robotniczej, która
    > za mało zarabia, trzeba było iść na odpowiednią grupę.

    Jeżeli masz problem z dyskusją z kilkoma osobami na raz nie dyskutuj.

  • 337. Data: 2010-09-29 11:37:12
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 29.09.2010 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:

    > Od razu nie, ale zamykając dopływ śmiecia, siłą rzeczy średnia wieku będzie
    > malała.

    Myślisz lokalnie czy globalnie?
    Średnia wieku auta powinna _rosnąć_, aby nie powodować zapychania złomowisk,
    a auta powinny być tak produkowane, aby były tak trwałe.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 338. Data: 2010-09-29 11:44:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale renaulta juz nie kupisz :P

    Nie kupię.
    Chyba że będzie miał dłuuuuugą gwaranację i dobrą cenę.

  • 339. Data: 2010-09-29 11:46:22
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

> [...]
    > Bo licząc dość tanio, czyli 30 zł za 100 km, to przy takich wydatkach roczny
    > przebieg wychodzi rzędu 12 kkm, a nie 25.

    Na lpg możesz spokojnie liczyć 18zł/100km w dużym aucie.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 340. Data: 2010-09-29 11:48:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie uwazam.

    Tak myślałem.
    Pyskować to każdy umie, do przeproszenia trzeba mieć jaja i odrobinę
    cywilnej odwagi.

    > Zarzuciles, ze juz uczniowie gimnazjum podjezdzaja wlasnymi samochodomai
    > pod szkole

    Nie zarzuciłem tylko stwierdziłem fakt.
    Prawdziwy.
    Ty zarzuciłeś mi, że prawdziwy nie jest.
    Był prawdziwy, więc Twoje zarzuty to czyste oszczerstwo jest.
    Ale jaki człowiek, takie zachowanie - mentalność dresa z BMW sam właśnie
    potwierdziłeś.

    > (tylko dziwne, ze nikt oprocz ciebie ich nie widzial).

    Zapewne widział, tylko nie wiedział co widzi.
    Zapewniam, że czyjaś niewiedza też nie jest wina kogoś, kto wie.

    > Potem te samochody okazaly sie motorowerami z 4 kolami,

    Nie - nie okazały się.
    To że z linku z googla nie skorzystałeś, to już Twój problem.