  • 261. Data: 2010-09-28 20:53:17
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > No i gdzie te zlomy ? Fotki spod supermarketu prosze tych 15-letnich.

    100 zł na konto za każdą fotkę i masz jutro.

  • 262. Data: 2010-09-28 20:55:45
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    >Zona jest akurat na wakacjach w polsce z mloda. Pieluchy dla dzieciaka o
    >polowe drozsze, kawa w byle knajpce 10-15zl (jakies 50% wiecej, niz w
    >przyjemnej kawiarni tutaj). Piwo w knajpie co prawda tansze, ale wpadlem w
    >polsce kiedys po ciuchy do sklepu, byle szmaty z H&Mu kosztuja w PL tyle,
    >co dobre jeansy z Zary na zachodzie.

    >Nie pitol.

    To polecam przejażdzkę do Finlandii. W tym roku pizza w Pizzy Hut kosztowała
    bodajże 30 Euro. Do tego leniwi kelnerzy, brudny stół i wystrój jak w
    knajpie
    w latach PRLu. To prawda że nauczyciel np. zarabia tam 1700 Euro,
    ale ceny wyglądają tak, że 1 Euro ma siłę nabywczą około 1 PLN w Polsce.
    Większość aut to samochody, którymi Polacy wstydziliby się gdzieś wyjechać,
    natomiast Estonia przeżywa oblężęnie turystów z Finlandii, bo tych po prostu
    nie stać na wczasy w kraju.
    Znajoma pracuje w Wlk.Brytanii i większe perspektywy na własne mieszkanie
    miałaby zostając tutaj, niż biorąc nadgodziny i dusząc się w jakimś
    multinarodowym
    squacie z odpadającymi kafelkami. :) Anglicy u których mieszkałem mówili,
    że nigdy nie byłoby ich stać na nowe auto, więc kupują lekko używane.
    Naprawdę podróżując trochę pozbyłem się kompleksów bycia Polakiem.
    Możliwe, że mamy po prostu standardy wyśrubowane wciąż wizją o idyllicznym
    zachodzie, kreowane przez 60 lat życia w państwie, w którym w sklepach
    dostępny
    był ocet i trybuna ludu. Dodam, że 90% świata ma dużo gorzej niż Europa. :)

    Pzdr
    Paweł

  • 263. Data: 2010-09-28 20:56:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > Sam napisałeś, że złomem nazywasz też to, co złomem nie jest.

    Nie, natomiast napisałem że uogólniam.
    Wiadomo, że to mało ścisłe, ale trend jest uchwycony.

    Pewnie że nie.
    Dla mnie moja lepsza niż Twoja.
    I tak możemy długo.

  • 264. Data: 2010-09-28 20:56:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:4mc4a69lkje1e0s8voomfquvl27coril1e@4ax.com...

    > Pogadaj z ochroniarzami w marketach albo z cieciami na parkingach.

    I wtedy będę musiał zapłacić im 5 zł, bo resztę zeżre koszt dojazdu. ;-)

  • 265. Data: 2010-09-28 20:59:30
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Sep 2010 14:14:02 +0200, krzysiek82
    <g...@m...pl> wrote:

    >zarejestruj się na forum dacii i poczytaj opinie na temat blach, ruda
    >wychodzi w egzemplarzach 3-4letnich w czym w takim razie są one lepsze?

    Poczytaj sobie forum Forda, Focusy cierpią (cierpiały?) na to samo.
    Mój Transit po trzech latach miał już ogniwa korozji, teraz (ma 7 lat)
    jest już poważnie zaatakowany przez rdzę.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 266. Data: 2010-09-28 20:59:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pavellz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > dostępny
    > był ocet i trybuna ludu. Dodam, że 90% świata ma dużo gorzej niż Europa.

    I dokładnie o to chodziło.
    Wystarczy się ruszyć trochę z grajdoła i wiele "dziwnych" rzeczy się
    zobaczy.

  • 267. Data: 2010-09-28 21:12:14
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:i7tduq$quq$1@news.onet.pl...

    > I dokładnie o to chodziło.
    > Wystarczy się ruszyć trochę z grajdoła i wiele "dziwnych" rzeczy się
    > zobaczy.

    Ale przecież o wiele łatwiej powtarzać antypolskie bzdury, bo przy tym się
    świetnie narzeka. Można wszystkie prywatne niepowodzenia zwalić na państwo i
    współziomków.
    Ja się wyleczyłem z kompleksów narodowych i z narzekania na Polskę w czasie
    studiów za granicą (UK), gdzie zetknałem się z wieloma nacjami i podczas
    kilkunastu wyjazdów (choć nigdy nie byłem poza Europą). Zawsze wracałem z
    ulgą. W sumie, najlepiej czułem się w Szkocji i Holandii, wszędzie indziej
    było gorzej jak w Polsce. Gorzej, bo zawsze albo chamstwo, albo lokalne
    idiotyzmy i głupota, albo drożyzna, a przede wszystkim nostalgia... ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://www.cartoonstock.com/directory/l/lemming.asp

  • 268. Data: 2010-09-28 21:13:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Sep 2010 20:52:44 +0200, Cavallino wrote:

    >Kupił kiedyś, nie raz i nie dwa.
    >Bliżej mi już do zakupu następnego, niż do poprzedniego.

    Nie nie - mowimy o oblozeniu dodatkowym podatkiem kazdego zakupu
    samochodu. nowy, stary, sprowadzony czy zarejestrowany w kraju - nie
    wazne. 20 tys sie nalezy.

    A teraz Slawku powiedz szczerze - zmartwilbys sie takim podatkiem,
    czy ucieszyl z pustych drog ? :-)

    P.S. Benzyna chyba tez by podrozala, bo stacje musza z czegos zyc.

    J.

  • 269. Data: 2010-09-28 21:16:57
    Temat: Re: W Polsce królujš złomy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie nie - mowimy o oblozeniu dodatkowym podatkiem kazdego zakupu
    > samochodu. nowy,

    Ale po co?
    Cel jest inny - mało, ale w miarę nowych samochodów na drogach.

    > A teraz Slawku powiedz szczerze - zmartwilbys sie takim podatkiem,
    > czy ucieszyl z pustych drog ? :-)

    Zależy czy byłby po zakupie, czy przed. ;-)

  • 270. Data: 2010-09-28 21:27:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Sep 2010 19:02:42 +0200, Seba wrote:
    >http://rolka.wroclaw.pl/

    >U nas w WRC można.

    "(w cenie kursu na kat.B1-30 godz. wykładów, 30 godz. jazd, jedno
    podstawienie auta na egz. państwowy i 1 godz. GRATIS przed egzaminem)"

    Hm, czyzby mozna bylo pod warunkiem podstawienia pojazdu ?

    Na stronie http://www.word.wroclaw.pl/ tylko enigmatyczne
    "Chciałbym zdawać egzamin korzystając ze swojego auta. Czy to możliwe?
    Tak, jeżeli osoba zdająca ubiega się o prawo jazdy kategorii "B1" ..."

    >Tylko żeby nie było, że bronię cocolino - on już dawno osiągnął taki
    >poziom kompromitacji, że aż dziwię się, że chce się Wam z nim
    >'dyskutować'.

    No wiesz - on ma swoj punkt siedzenia i wynikajacy z niego punkt
    widzenia. Jasny i klarowny, i w sporej czesci sie z nim zgadzam.
    Mozna mu tylko przypomniec ze latwo moze sie stac ofiara wlasnych
    pomyslow :-)

    J.