  • 211. Data: 2010-09-28 16:45:09
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <g...@m...pl> wrote in message
    news:4ca1ff26$0$22812$65785112@news.neostrada.pl...

    > kupują bo nauczeni doświadczeniem wiedzą, że 10letnia astra g będzie miała
    > bardziej trwała niż nowe grande punto które już jak nówka sztuka w salonie
    > może mieć rdzawy nalot na mocowaniu zawiasów wewnątrz drzwi.
    > Tu właśnie jest różnica, nowe nie znaczy lepsze i trwalsze.

    http://tinyurl.com/264c3zy

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 212. Data: 2010-09-28 16:45:25
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-28 16:33, Cavallino pisze:
    > Od 13 lat nie.
    > Ale chyba nie zrozumiałeś, "wybieram brak" oznaczało że auta ma nie mieć
    > ktoś, kogo na nie stać, a nie że ja nie kupię. ;-)

    Nadawałbyś się na eko terrorystę. Zaślepiony papką z mediów. Hmm może Ty
    masz w tym interes? Wprowadzasz nową markę na rynek? Jakąś konkurencję
    cenową dla 10letniego paska TDI?

    --
    krzysiek82

  • 213. Data: 2010-09-28 16:46:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:

    > Bo zwykłe przeglądy rejestracyjne uznałem za takie same dla starego i dla
    > nowego.

    No to źle uznałeś.
    Nowy takich przeglądów nie przechodzi.
    Znaczy przechodzi - w ciągu pierwszych 5 lat 1 raz.

    > No ale oczywiście, jeśli nie jeździsz... hmm. Zdaje się, że takie
    > samochody które
    > nie jeżdżą i nawet nie mają ważnego przeglądu to proponowałeś przymusowo
    > złomować?

    Na badania techniczne rejestracyjne jeżdżę, spokojna głowa.
    Jeszcze nigdy Punciak go nie oblał.

    Natomiast nie jeżdżę do ASO na coroczne przeglądy, ani nigdzie indziej, a
    przynajmniej nie co rok, skoro auto stoi w garażu.

  • 214. Data: 2010-09-28 16:47:29
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Nowy Ceed: 45tys golas, wiec z wyposazeniem jak w tym 3-letnim pewnie z
    > 50tys.
    >
    > http://otomoto.pl/kia-cee-d-1600-crdi-klimatronic-sk
    ora-C14374834.html

    Zly link, tu jest:

    http://otomoto.pl/kia-cee-d-1-6-crdi-ex-C15283658.ht
    ml

  • 215. Data: 2010-09-28 16:48:27
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-09-28 16:30, Cavallino pisze:

    > Problem w tym że nie, kupi go następny w kolejce, który nie powinien
    > mieć samochodu, ale teraz będzie miał za kilkaset zł.
    > Efekt jest taki, że już uczniowie gimnazjum podjeżdżają własną bryką.

    Ciekawe skad maja prawo jazdy :P
    Zapedzasz sie coraz bardziej z ta swoja pokretna filozofia.

    --
    Karolek

  • 216. Data: 2010-09-28 16:48:51
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Nie wiem co sobie uroiłeś i gdzie chciałeś iść ze swoim tokiem rozumowania

    > To ciekawe dlaczego lobby pracodawców tak płacze przy podnoszeniu płacy
    > minimalnej. Gro rynku opłacane jest płacą minimalna tylko po to żeby na
    > reszcie składek oszczędzić.
    Dyskusja dotyczyła tego i w tym kontekscie Ty piszesz jakieś banialuki.

  • 217. Data: 2010-09-28 16:51:25
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "krzysiek82" <g...@m...pl> napisał w wiadomości

    > z zewnątrz nie ma tragedii,ciekawe jak będzie wyglądała deska rozdzielcza,
    > swoją drogą o ile by podniosło cenę auta lepiej zaprojektowane i wykonane
    > wnętrze. 2-3tyś? To by było do przełknięcia a i lista potencjalnych
    > klientów by się powiększyła.

    Zaletą agro dizajnu w dacii jest to, że cała deska była jednym elementem i
    nie było skrzypienia. Poza tym nie będzie lepszej deski bo "lepsze" rzeczy
    to są w Reno ;)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 218. Data: 2010-09-28 16:52:28
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-09-28 16:43, krzysiek82 pisze:

> [...]
    > salonie może mieć rdzawy nalot na mocowaniu zawiasów wewnątrz drzwi.
    > Tu właśnie jest różnica, nowe nie znaczy lepsze i trwalsze.

    A ja myslalem, ze dlatego ze taka astra f kosztuje ze 2-3kzl :>
    Ale zeby to byl jakis szpan... :o

    --
    Karolek

  • 219. Data: 2010-09-28 16:54:28
    Od: Karolek <d...@o...pl>

> [...]
    > Ale chyba nie zrozumiałeś, "wybieram brak" oznaczało że auta ma nie mieć
    > ktoś, kogo na nie stać, a nie że ja nie kupię. ;-)

    To Ty nie zrozumiales.
    13 lat temu nie bylo Cie stac na samochod, a jednak go kupiles...
    zapomnial wol jak cieleciem byl.

    --
    Karolek

  • 220. Data: 2010-09-28 16:54:35
    Od: r...@p...onet.pl

    > Eksperci oceniają szansę na zmianę tego stanu rzeczy na 50 lat.
    > Koszmar jakiś.
    > Przecież sytuacja się pogorszyła drastycznie przez ostatnie kilka lat.

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8433599,Polska_p
    otrzebuje_pol_wieku__by_wym
    ienic_stare_auta.html

    Co za bzdura?

    Wszędzie gdzie nie spojrzeć, na drogi czy parkingi - przeważają w marę nowe,
    kilkuletnie auta.
    Malucha,125 czy 126p nie uświadczysz, a to pojazdy sprzed 20-30 lat.