  • 221. Data: 2010-09-28 16:54:45
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-09-28 14:35, Cavallino pisze:

    > Ale do czego pijesz?

    Do nazywania wszelkich starszych samochodów mianem np. "dziesięcioletni
    złom".

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 222. Data: 2010-09-28 16:55:13
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-28 16:38, Karolek pisze:
    > Tak, jeszcze jakosc, ktorej te marki nie maja zbyt wysokiej.

    mogę napisać coś o fiacie, chłopaki się starają a nadal z rudą nie mogą
    sobie poradzić, gdyby nie ruda to auta byłby niemal idealne. Czego
    dowodem są początki korozji w świeżych jeszcze grande punto. Ludzie się
    cieszą, że jej nie widać, a ona jest i podstępnie wcina auto od środka
    żeby potem po 10latach wyjść na zewnątrz. Jeden z drugim potem napisze,
    stare ma 10lat i koroduje. To nie wina wieku, a niskiej jakości.

    --
    krzysiek82

  • 223. Data: 2010-09-28 16:57:49
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-09-28 16:32, Cavallino pisze:

    > Nie, ja nikomu ceedów nie kazałem złomować.
    > To Twoje słowa.

    Ale te wedlug Ciebie smrodzace tak... wedlug mnie Twoj ceed smrodzi w
    porownaniu do mojej alfy :>
    A chce zeby bylo ladnie i przyjemnie na drogach wiec prosze zezlomuj
    tego smroda.

    --
    Karolek

  • 224. Data: 2010-09-28 16:57:54
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Sep 2010 13:23:40 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Nie kumasz że o to właśnie idzie, żeby mniej było czterośladów smrodzących
    >palonym olejem?

    Ale od tego powinni być diagności, którzy takie auto powinni wycofać z
    ruchu raz na zawsze.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 225. Data: 2010-09-28 16:58:36
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Cavallino pisze:
    > Eksperci oceniają szansę na zmianę tego stanu rzeczy na 50 lat.
    > Koszmar jakiś.
    > Przecież sytuacja się pogorszyła drastycznie przez ostatnie kilka lat.
    >
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8433599,Polska_p
    otrzebuje_pol_wieku__by_wymienic_stare_auta.html

    Gdyby nie import z UE to dopiero by królowały złomy i rożnej maści
    "składaki".

    Polska to po prostu biedny kraj i tyle, w kwietniu chciałem nową Pandę,
    po dodaniu "wypasu" wyszła tyle co roczne zarobki, więc wracając z
    salonu poszedłem po rozum i kupiłem używkę, na którą trzeba "robić" 3
    miesiące. Na Ceeda to chyba z 2 lata bym musiał odkładać, szaleństwo.
    Może jakbym jeszcze dużo jeździł to by było nad czym myśleć ale wychodzi
    2-3tys km na miesiąc. Po co mi nowe auto?

    Zaznaczam, że ogólnie jestem za nowymi i nie mam zbyt wysokich wymagań
    odnośnie samochodu więc jeśli kiedyś ten kraj znormalnieje i będę mógł
    kupić nówkę za powiedzmy 6 pensji to obiecuję Ci, że to zrobię ;)

    --
    kamil d

  • 226. Data: 2010-09-28 17:05:01
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-09-28 16:46, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w wiadomości

    > No to źle uznałeś.
    > Nowy takich przeglądów nie przechodzi.
    > Znaczy przechodzi - w ciągu pierwszych 5 lat 1 raz.

    No patrz, dawniej to były 2 lata

    > Na badania techniczne rejestracyjne jeżdżę, spokojna głowa.
    > Jeszcze nigdy Punciak go nie oblał.
    >
    > Natomiast nie jeżdżę do ASO na coroczne przeglądy, ani nigdzie indziej, a
    przynajmniej nie co rok, skoro auto stoi w garażu.

    No dobra ale ad rem:

    > A tam, moja była nówka klasy B się obecnie mieści w 200 zł rocznie.

    To jaka to nówka kl B zmieści się ze wszystkim w 600 zł za miesiąc?
    Oczywiście nie stojąc na podwórku, tylko użytkowana podobnie jak
    moja nienówka: http://tinyurl.com/37c74ze

  • 227. Data: 2010-09-28 17:17:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Tak, jeszcze jakosc, ktorej te marki nie maja zbyt wysokiej.

    Ale podobno chodzi o cenę, musi być brak zapór, żeby ci których nie stać na
    samochód i tak mogli go kupić.

  • 228. Data: 2010-09-28 17:18:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ciekawe skad maja prawo jazdy :P
    > Zapedzasz sie coraz bardziej z ta swoja pokretna filozofia.

    Nie, to Tobie się wydaje, że jak nie masz o czymś pojęcia, to to coś nie
    istnieje.
    B1 - mówi Ci to coś?

  • 229. Data: 2010-09-28 17:19:31
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > To jaka to nówka kl B zmieści się ze wszystkim w 600 zł za miesiąc?
    > Oczywiście nie stojąc na podwórku, tylko użytkowana podobnie jak
    > moja nienówka: http://tinyurl.com/37c74ze

    Hmm widzę, że na ceed'dzie w 3 lata sama tylko amortyzacja to jakieś 700/mc...

  • 230. Data: 2010-09-28 17:20:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    > Dyskusja dotyczyła tego

    Nie - dyskusja dotyczyła tego, czy różnica w płacach na stanowiskach
    fizycznych jest 2-3 razy, czy 5 razy.
    Jeśli chciałeś się znowu użalić nad biednym losem braci robotniczej, która
    za mało zarabia, trzeba było iść na odpowiednią grupę.