  • 191. Data: 2010-09-28 16:30:48
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:i7ssd4$33t$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał
    >
    > A nie polepszyla ?

    Nie.

    > Znikly maluchy, polonezy, syrenki,

    No właśnie, zamiast 1 malucha który i tak mało co jeździl, na drogi
    wyjechało 10 20 letnich strucli.

    > A tym ekspertom to niech odpowiedzialni urzednicy przestana placic.
    > Skoro taki zlom, to ile pojezdzi ? 5 lat i do wymiany.

    Problem w tym że nie, kupi go następny w kolejce, który nie powinien mieć
    samochodu, ale teraz będzie miał za kilkaset zł.
    Efekt jest taki, że już uczniowie gimnazjum podjeżdżają własną bryką.

    > A co przybedzie zamiast niego to juz od urzednikow zalezy.
    > Jak pozwola firmom odliczyc vat i wprowadza 2000 euro doplaty do nowego,
    > to i zlomow ubedzie :-P

    Marzenia.
    Nie liczyłbym na to że państwo dopłaci cokolwiek.

  • 192. Data: 2010-09-28 16:31:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 28 Sep 2010 16:28:30 +0200 osobnik zwany Cavallino
    wystukał:

    > To jest właśnie taka statystyka.
    > Dotyczy samochodów, które przyjechały na przegląd z usterką (a więc tym
    > bardziej z nią jeździły).
    > A i to zapewne nie są wszystkie usterki, a tylko elementów sprawdzanych
    > na przeglądzie.
    > Wszystkich będzie jeszcze więcej.

    to jest statystyka głąbowatości właścicieli, którzy na badania techniczne
    jadą niesprawnym samochodem. Nie mówi nic o prawdziwych usterkach, które
    zostały naprawione przed udanie się do TUV.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 193. Data: 2010-09-28 16:32:15
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote in message
> [...]
    germany-2007-a42064

    > Być może jeszcze nie wszyscy wiedzą, że muszą swoje zadbane wypucowane,
    > świecące autka oddać za prawie darmo polakom.
    >
    > http://www.meritum-news.com/MOTORYZACJA/?p=112

    To jest artykul o nowych, ktore sprzedaja sie lepiej glownie z uwagi na
    roznice odpisywaniu VATu, wiec mowimy tu o firmach.

    Co to ma wspolnego z niemcem sprzedajacym prywatnie 3-latka?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 194. Data: 2010-09-28 16:32:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Mam rozumiec, ze odszczekujesz to co pisales kiedys w innych watkach?

    Poglądy ewoluują - zgadzam się że dobry system bardzo drogich przeglądów
    byłby najlepszy.
    Ale nie wierzę, że to się w Polsce uda.

    > Akurat tak sie sklada, ze wedlug Twojej.

    Nie, ja nikomu ceedów nie kazałem złomować.
    To Twoje słowa.

  • 195. Data: 2010-09-28 16:33:18
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote in message

    > Głupi i biedny naród, w Polsce kartofle na giełde wozi się co najmniej
    > Audi A6, koniecznie TDI.

    Przyznam, ze zaden z moich znajomych nie ma ani straganu, ani paska w dizlu,
    ale skoro w Twoich kregach to normalne, nie bede sie klocic.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 196. Data: 2010-09-28 16:33:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Czyli mamy rozumiec, ze nigdy w zyciu nie kupiles uzywanego samochodu?

    Od 13 lat nie.
    Ale chyba nie zrozumiałeś, "wybieram brak" oznaczało że auta ma nie mieć
    ktoś, kogo na nie stać, a nie że ja nie kupię. ;-)

  • 197. Data: 2010-09-28 16:34:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Upraszczasz. Oprocz importu 3, 5 czy 7 latkow, jest tez zjawisko wymiany
    > 15 latka na 12 latka.

    I to jest najbardziej szkodliwe.
    Bo zamiast jednego złomu mamy dwa.

  • 198. Data: 2010-09-28 16:35:09
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-28 16:20, kml pisze:
    > Ciekawe jak to będzie na żywca wyglądać, o ile w ogóle będzie.

    z zewnątrz nie ma tragedii,ciekawe jak będzie wyglądała deska
    rozdzielcza, swoją drogą o ile by podniosło cenę auta lepiej
    zaprojektowane i wykonane wnętrze. 2-3tyś? To by było do przełknięcia a
    i lista potencjalnych klientów by się powiększyła.

    --
    krzysiek82

  • 199. Data: 2010-09-28 16:35:41
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-09-28 16:22, Arek (G) pisze:

    > No, zwłaszcza, że to się tyczy nowych samochodów, w używanych mamy
    > następująco:
    > VW, Opel, Ford, Audi, Renault, Mercedes, BMW
    >
    > Średni wiek auta to 10 lat. Ciekawe jaki jest średni wiek każdej z grup.
    >
    > Tak to jest jak się nie czyta tego na co podaje.

    Tak, tak, kupuja starego opla zamiast nowego fiata dla szpanu pod remiza :P
    Albo zeby sobie przedluzyc :>
    Normalnie chcesz mnie chyba smiechem zabic.

    --
    Karolek

  • 200. Data: 2010-09-28 16:36:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "choczsz" <z...@j...pl> napisał w wiadomości news:

    > Czyli realny koszt to 20 tys - tak bardzo się nie różni od Twoich
    > kilkunastu, bo to co włożysz w używkę, tracisz bezpowrotnie.
    > I dlatego mało kto wkłada w nie cokolwiek, a efektem są złomy na drogach.

    >Nowe za 30.000? Czy zmieszcze w nim zone, 2 dzieci, wozek i bagaz?

    I 4 teściów też? ;-)
    Niestety, coś za coś, wózek tylko składany, z głębokim się nie jeździ.
    Składany do np. Logana wejdzie bez problemu.

    >Czy cos sie w tym nowym dodakowo posypie?

    Naprawisz na gwaranacji.

    >Niekoniecznie, ale byc moze.
    >A czy wydam 20 na swoj w tym czasie? Byc moze ale niekoniecznie.
    >Moim celem jest byc w posiadaniu sprawnego auta jak najmniejszym
    >kosztem

    A moim maksymalna pewność sprawności i brak nieprzewidzianych kosztów
    dodatkowych.
    Wtedy z góry wiem czy mnie na auto stać i nie muszę porzucać go w lesie,
    albo na ulicy gdy naprawa okaże się nieopłacalna.