  • Data: 2010-09-30 13:28:50
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "PaPi" <...@...3> wrote in message news:4ca4725a$1@news.home.net.pl...

    > Zobacz jak wyglada ubikacja.
    > Gdzie 5, 6 lat temu kupilbys taka armature ?

    Nakreciles sie strasznie na te stara chate, to masz:

    > Gratuluje. Moj znajomy w Londynie mowiacy biegle o angielsku (bo po
    > anglistyce) pracujacy w agencji fotograficznej gdzie byl handlowcem
    > zarabial 1600 funtow. W New Castle juz 1400. A zapieprzal od rana do
    > wieczora gdy mial urlop dostawal nie wiecej niz polowe tego - wysoka
    > premia za sprzedaz.

    1600 w Londynie? Jak podawacz papieru do maszyn chyba.

    http://www.photographyjobsfinder.com/jobseekers/JobI
    nfo.php?job_id=135

    31k brutto to 1,956 netto miesiecznie. Dla technika foto, czyli pstrykacza
    fotek paszportowych, a nie artysty w agencji.

    Mhm.

    Pozdrawiam
    Kamil