    From: Yakhub <y...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: W Polsce królują złomy
    Date: Wed, 29 Sep 2010 15:10:50 +0200

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 14:59:15 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Nie, to Wy przyjmujecie błędne założenia, nie przystające do praktyki.

    Po prostu piszę z własnej praktyki - obracam się w środowisku, w którym
    większość ludzi porusza się pojazdami wartymi <10kzł (i sam też takim
    jeżdżę). I zdecydowana większość tych pojazdów jest sprawna, jeżeli
    pominiemy drobiazgi typu zacinający się zamek, dziurawa tapicerka czy
    porysowany lakier, które są upierdliwe, ale nikomu nie zagrażają.

    > W teorii.
    > W praktyce komuś kto kupi złoma za kilkaset zł nie opłaca się remontować go
    > za kilka tys, tylko po to aby nie palił oleju.
    > No to jeździ dopóki koła się kręcą.

    Pomiędzy nowym samochodem, a struclem za 100zł jest jeszcze mnóstwo
    możliwych stanów pośrednich.

    > Mnie też.
    > Ale co zrobić, jest wolność wypowiedzi, więc czytam wypociny tych obrońców
    > złomowisk.

    > Mam nadzieję że jednak się to zmieni.

    A ja nie. Bo - może to i dziwne - ale podoba mi się to. Nawet, gdy kosztem
    są zapchane drogi.

    > Nie wiem, nie badałem, dopóki badanie techniczne da się zrobić za flaszkę
    > bez oglądania samochodu, to należy przyjąć dokładnie odwrotne założenie.

    Co do badań technicznych w sumie mamy bardzo podobne zdanie - należy je
    bezwzględnie egzekwować. I właśnie tutaj jest duże pole do popisu dla
    naszych prawodawców.

    --
    Yakhub