    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    Subject: Re: W Polsce królują złomy
    <i7t8bj$7f1$1@news.onet.pl> <i7tdg9$pgl$1@news.onet.pl>
    <ct07jb6jxwh$.dlg@wazzenon.pl> <i7uth4$abg$1@news.onet.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <i7v28g$ol2$1@news.onet.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <i7v4q4$160$1@news.onet.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <i7v691$5p4$1@news.onet.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <i7v8ga$ch1$1@news.onet.pl>
    Date: 29 Sep 2010 12:30:24 GMT

    Dnia 29.09.2010 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:

    > Dalej nie rozumiesz co czytasz.

    Nadal wchodzisz w osobiste nie mając już nic na obronę własnych słów.

    > Szansa że jem cokolwiek akurat z tego co rośnie w okolicy z której może mi
    > śmierdzieć, jest bliska zeru.

    No to jesz z tego co śmierdzi 10km dalej, a to co Tobie śmierdzi jedzą te 10km
    w 2 stronę, co za różnica, aby wyżywić cały kraj trzeba widać aż tylu
    śmierdzących pól, z resztą nie znam się na tym. Masz tam jakies pole koło tego
    swojego gimnazjum?

    > Jak jadąc za nimi widzę że auto jedzie bokiem (śmiejemy się wtedy że się
    > skrada jak biegnący pies), a tylne koła na naście centymetrów wystają za
    > przednie, to mi do tego stacji diagnostycznej nie trzeba.

    No to w jakimś dziwnym rejonie pl mieszkasz bo ja takich aut nie widze.

    > Nie wiem, nie widuję większości.

    Może stale jedno i masz taki pogląd ugruntowany na 1 przypadku?

    > Widuję za to za dużo takich, które jeździć nie powinny.

    Rozumiem że je diagnozujesz?

    > Mówiłem konkretnie o Polsce.

    > Humanista?

    nie, programista.