  • Data: 2010-09-29 09:33:19
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-28 18:08, kamil pisze:
    > "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote in message

    > Arku, uprawiasz tutaj strasznie plytka socjologie nie podparta zadnymi
    > konkretnymi danymi. Analogicznie moge stwierdzic, ze jestes po prostu
    > kolejnym polakiem, ktory wie wszystko najlepiej.

    Z to socjologią to przesadzasz. Ja tylko wyrażam swoją opinię. A co do
    polaka, który wie wszystko najlepiej, no cóż, prawdopodobnie masz rację.

    > Jako ciekawostke podam obiegowa opinie o "glupich amerykanach", dosc
    > rozpowrzechniona w Polsce. Dwa miesiace temu mialem w pracy dwoch
    > wdrozeniowcow z US wlasnie, uwineli sie szybko i sprawnie. Z jednym
    > studiowalem na roku, dwie panny z US mieszkaly w tym samym akademiku,
    > tez ani grube, ani glupie nie byly.

    Ale ja nie bazuję na czyiś stereotypach tylko własnych obserwacjach i
    przemyśleniach. W odróżnieniu od większości swoich rozmówców w tym wątku.

    > Sytuacja analogiczna do Twojego "przecietnego polaka" w A6 TDI. Wszyscy
    > maja, kazdy kupuje, ale kiedy sie zastanowie, to ani jednego takiego
    > jegomoscia nie znam.

    "przeciętny polak w A6" to oczywiście pewna symbolika. Wydaje się to
    oczywiste, ale na tej grupie trzeba wszystko mówić wprost i dosłownie:)

    A co do kupna tzw. używanych, okazyjnych egzemplarzy, no niestety nasza
    narodowa naiwność jest pod tym względem monstrualna. Znam parę osób z
    tej "branży", wiem jak wygląda wciskanie kitu klientowi i wiem jak
    ludzie chętnie łykają każdą bajkę.

    Reasumując, możesz jeździć nawet 30letnim autem. Boli mnie tylko głupota
    ludzi, którzy za oszczędności życia kupują przystanek, stanowią na ulicy
    zagrożenie dla siebie, bliskich i otoczenia, i jeszcze wciskają
    wszystkim dookoła, że dobrze zrobili. A za tą samą cena można było kupić
    po prostu samochód. Może nawet i nowy.

    A.