  • Data: 2010-09-29 09:38:08
    Temat: Re: W Polsce kr luj z omy
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Otóż to.
    > Wydajnośc pracy - połowa tego co na Zachodzie, większość życia sporo tańsza,
    > ale oczekiwania co najmniej jak w Niemczech.

    Co za bzdury wygadujesz ...

    Polacy mają efektywność pracy taką samą jak inni europejczycy , a
    czasami i wyższą ...

    Wystarczy zobaczyć jaka efektywność jest w montowniach ...

    Jeśli występuje gdzieś niska wydajność pracy to jest to tylko i
    WYŁĄCZNIE wynikiem złej kadry zarządzającej i brakami zaplecza
    technicznego (zbyt mała ilość sprzętu).

    Te gadanie o niskiej efektywności Polaków to typowa "gadka"
    przedsiębiorców aby płacić jak najmniej ...

    Polacy są w większości bardzo pracowici i doceniani są ... poza
    granicami Polski ...

    > A prawda jest taka, że jak ktoś się nie boi ciężko pracować, to już na
    > Zachodzie w tym celu był, albo niedługo będzie (Niemcy otwierają dla nas

    Zawsze znajdą się lenie , ale lenie występują wszędzie ...

    Z własnego doświadczenia wiem że efektywność pracy zależy w
    przygotowania stanowiska pracy , przeszkolenia i od nowoczesnego i
    dostępnego taboru technicznego ...

    Prosty przykład:

    Mamy ekipę budowlaną. Jest 10 ludzi i 4 łopaty. Mają kopać rowy ...
    Pracują 4 osoby a 6 osób się nudzi ... Efektywność pracy niska.
    Mamy 10 ludzi i 10 łopat ;) Pracuje 10 ludzi , efektywność pracy
    lepsza ale ciągle niska ...
    Mamy 10 ludzi i 10 mini koparek ;) Efektywnośc pracy - max ;)

    Niestety bardzo często nie ma kto ludźmi zarządzać lub robi to osoba
    nie kompetentna. Do tego bardzo często firma "oszczędza" na parku
    maszynowym i efektywność pracy przez to kuleje ..

    Świetną efektywność pracy mają montownie , bo tam każdy wie co ma
    robić oraz park maszynowy jest bardzo rozbudowany ...

    > Tak wiem, że oprócz lenistwa i niechęci do pracy organicznej to kolejna
    > narodowa cecha krajan.

    Bzdura ...