  • Data: 2010-09-28 12:38:21
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-28 12:31, Cavallino pisze:
    > Problem nie jest w zarobkach.

    jest :)

    > Problem jest w mentalności, a dokładniej w "zastaw się, a postaw się".
    > Jak ktoś woli kupić 10 letni złom klasy E żeby wozić swoje 160 cm
    > wzrostu,

    10letnie zadbane auto to nie złom, natomiast 5-6letnia kia ma szanse być
    już wtedy złomem.

    zamiast nowego auta klasy B za tą samą cenę

    ciekawa teoria, może niektórzy nie lubią tandetnych plastików itp itd?
    Taka kia przykładowo, kiedyś oglądałem pro ceeda i tak waliło wewnątrz,
    że masakra.

    > bo nie ma szans, żeby ten złom był tańszy w eksploatacji.

    tak tak, wiemy, że masz nowsze (może i prawie nowe) auto i musisz to
    podkreślać na każdym kroku. Podlicz sobie koszty przeglądów w swoim
    aucie i koszty utrzymania 10letniego zadbanego auta zobaczysz kto jest
    robiony w konia.

    > Liczy się to, że Dacia czy Panda nie robiłaby wrażenia na sąsiadach.

    to śmietnik a nie auta, każdy zdrowo myślący człowiek kupi używane ale
    lepiej wyposażone, bezpieczniejsze i trwalsze auto.

    > I dlatego takie wybory należy utrudniać, choć nie ma chyba dobrego
    > sposobu, każdy ma swoje minusy.

    należy zaostrzyć kontrole na przeglądach, a nie zabraniać kupowania używek.

    --
    krzysiek82