  • Data: 2010-09-28 13:02:42
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-28 12:31, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Mirosław" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jedź kilkaset km na zachód i zarabiaj w Euro, jeśli tak tego pragniesz.
    >
    > Problem nie jest w zarobkach.
    > Problem jest w mentalności, a dokładniej w "zastaw się, a postaw się".
    > Jak ktoś woli kupić 10 letni złom klasy E żeby wozić swoje 160 cm
    > wzrostu, zamiast nowego auta klasy B za tą samą cenę, to zarobki nie
    > mają z tym wszytskim nic wspólnego, bo nie ma szans, żeby ten złom był
    > tańszy w eksploatacji.

    To teraz popatrz jaki odsetek stanowią te złomy klasy E. W Polsce zbyt
    wielu ludzi kupuje 10-letnie auta klasy B i C, bo na inne ich nie stać.
    Za cenę jaką płacą za to, nie kupią żadnego nowego auta (nawet klasy A
    czy B). Więc nie pieprz, że problem nie leży w zarobkach - ceny mamy
    zachodnioeuropejskie, zarobki zdecydowanie z poprzedniej epoki.
    U nas zarobić 8kpln to już duuuuży sukces. Dla Niemca czy Francuza 2k
    euro to żaden rarytas.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl