  • 281. Data: 2010-09-28 22:56:04
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-09-28 16:46, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    > wiadomości news:

    > No to źle uznałeś.
    > Nowy takich przeglądów nie przechodzi.
    > Znaczy przechodzi - w ciągu pierwszych 5 lat 1 raz.

    Coś się zmieniło? Jak miałem Seja, to pierwszy przegląd _rejestracyjny_
    robiłem mu przy ukończeniu trzeciego roku, kolejny po dwóch latach od
    poprzedniego. Następnie co rok.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 282. Data: 2010-09-28 23:00:44
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>

    W dniu 28.09.2010 22:26, Cavallino pisze:

    > Znaczy teraz to się na Wyspach poprawiło?
    > Nie pomyliły cię przeszłość z przyszłością aby?
    > Bo w międzyczasie niejaki kryzys mieli, gorszy niż ta nasza popierdółka,
    > więc od czego by się niby miało poprawić?

    1. Zanim u nich sie pogorszy do naszego poziomu to jeszcze hoho
    2. Ci co mieli wrocic to wrocili, a ci ktorzy zostali pracuja i zarabiaja.

    > Których nigdy nie kupią.

    Taki pewny jestes? Za to w Polsce by kupili? Za 3 tys zl pensji na pare?

    > Zapomniałeś napisać, że ci kelnerzy w Polsce mieli studia pokończone
    > bardzo często.

    Ja mowie o prostym Polaku pracujacym jako kelner w Polsce. W Ire jest
    kierowca/opiekunka w domu starosci.
    Jesli chodzi o polskich magistrow na zmywaku to glownym ich problemem
    jest jezyk. Moja zona jakos w zawodzie pracuje.

    > Jaki ma kto na Zachodzie?
    > Tubylec, czy polski kelner?

    Mowimy o Polakach w Polsce a Polakach na Zachodzie (w Irlandii).

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 283. Data: 2010-09-28 23:16:49
    Temat: Re: W Polsce królujš złomy
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Sep 2010 22:30:07 +0200, Cavallino wrote:
    >Nie, skoro teraz jest samochodów dużo i starych.
    >Żeby odmłodzić flotę nie można zamykać dopływu nówek.
    >Zamknąć trzeba sens kupowania staroci poskręcanych sznurkami.

    Ale tobie przeciez przeszkadza ilosc a nie jakosc tych samochodow,
    mimo ze sie do tego nie calkiem przyznajesz :-)

    J.

  • 284. Data: 2010-09-28 23:25:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Sep 2010 22:21:19 +0200, Cavallino wrote:

    >Trzeba się wybrać do szkoły z komórką, trafić na moment że akurat B1 stoi
    >pod szkołą

    Aha, czyli mlodziez jeszcze masowo nie dojezdza swoimi samochodzikami
    do gimnazjum.

    >i jeszcze sfocić dowód rejestracyjny, bo inaczej nie uwierzysz, a
    >po samochodzie z zewnątrz tego nie widać.

    Ale przeciez jakos sie nazywa i typ ma, wystarczy ze podasz adres
    strony www :-P

    >Ale cofnij się o kilka miechów wstecz, sam chciałem właśnie z tego tytułu
    >sprzedać Punciaka i kupić młodemu coś na B1 - będziesz miał potwierdzenie.

    I co - czemu nie kupiles ?

    >Nie - akurat mam pod nosem takie, w którym jedno B1 jest na pewno.

    Jedno ..

    J.

  • 285. Data: 2010-09-28 23:35:24
    Temat: Re: W Polsce króluj? złomy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Kijanka sie kiedy zestarzeje, ba - juz sie zestarzala :-P

    Przecież pisałem że planuję zmienić.
    I tylko od pazerności dealerów kratkowozów zalezy czy już w tym roku, czy
    później.
    Również ze dwa posty wstecz to pisałem.

    Nie czytasz na co odpisujesz?

  • 286. Data: 2010-09-28 23:37:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale tobie przeciez przeszkadza ilosc a nie jakosc tych samochodow,

    Kłamstwo.
    Przeszkadza i jakość i ilość.
    Przyjemniej się jedzie za czymś co nie śmierdzi i zza czego nie widać jego
    czterech kół.

    A jak jest jakąś piękną Giuliettą czy inną Deltą to aż przyjemnie jechać za.

  • 287. Data: 2010-09-28 23:40:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Aha, czyli mlodziez jeszcze masowo nie dojezdza swoimi samochodzikami
    > do gimnazjum.

    Jakbyś czytał co piszą, a nie tylko co piąte słowo to byś bzdur sobie nie
    wyobrażał.

    > Ale przeciez jakos sie nazywa i typ ma, wystarczy ze podasz adres
    > strony www :-P

    http://www.google.pl/search?aq=f&sourceid=chrome&ie=
    UTF-8&q=samoch%C3%B3d+b1

    > I co - czemu nie kupiles ?

    Bo stwierdziłem że nie będę dopłacał kilku tys, żeby kupić coś gorszego niż
    rzeczony Punciak i równoletniego.
    Poczekam jeszcze te 1,5 roku.

    > Jedno ..

    A żeby zaistniał przypadek o którym pisałem to trzeba miliona?
    Jedno znam osobiście, o drugim w okolicy słyszałem, rynek na takie autka
    istnieje, więc zapewne jedno, ale nie jedyne na świecie.

  • 288. Data: 2010-09-28 23:41:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:

    > A czy to właśnie nie takie "moje byłe nówki" Cię drażnią?

    Nie.
    Do kupowanych w Polsce jako nowe nic nie mam.

    > To nie je chciałbyś zlikwidować?

    Nie chciałbym nic likwidować, tylko odciąć strumyczek zasilający rynek w
    złomy.

  • 289. Data: 2010-09-28 23:42:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > Coś się zmieniło? Jak miałem Seja, to pierwszy przegląd _rejestracyjny_
    > robiłem mu przy ukończeniu trzeciego roku, kolejny po dwóch latach od

    No właśnie.
    Czyli przez 5 lat (bez jednego dnia) musisz zrobić raz.
    Będziesz się kłócił o te kilka minut? ;-)

  • 290. Data: 2010-09-28 23:48:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl> napisał
    w wiadomości news:

    > 1. Zanim u nich sie pogorszy do naszego poziomu to jeszcze hoho

    Nie nawijaj na inny temat.
    Było źle - pogorszyło się = jest lepiej?

    Moim zdaniem może być tylko gorzej.
    Lepiej to może być w jednostkowym przypadku Twoich znajomych, co to się już
    ustawili, ale nie dla ogółu.
    Ogół jest w tej chwili na Wyspach mordowany, sekowany i wyganiany, co
    jeszcze kilka lat temu było nie do pomyślenia.

    > Taki pewny jestes? Za to w Polsce by kupili? Za 3 tys zl pensji na pare?

    Jakoś ludzie w Polsce domy kupują i niekoniecznie każdy musi pracować przez
    całe życie za 1,5 tys.

    > Ja mowie o prostym Polaku pracujacym jako kelner w Polsce. W Ire jest
    > kierowca/opiekunka w domu starosci.

    I długo tak ma zamiar?
    Jak ktoś się całe życie nic nie nauczył i kelnerowanie/bycie kierowcą to
    jedyne co może robić, to się nie dziwię, że mu źle jest.
    Ale jak to Polak, to jeszcze trochę tam posiedzi i też mu będzie źle, bo
    zarabia tylko tyle ile kierowca, a nie stać go na Mercedesa, a innych stać.

    W dupach się poprzewracało, bo rok popracowali za 1500 zł i nie mogą sobie
    wypas bryki z tej pensji kupić.

    > Jesli chodzi o polskich magistrow na zmywaku to glownym ich problemem jest
    > jezyk. Moja zona jakos w zawodzie pracuje.

    > Mowimy o Polakach w Polsce a Polakach na Zachodzie (w Irlandii).

    Pożyjemy zobaczymy, komu będzie lepiej za 50 lat.
    Tylko niech wtedy nie wraca do Polski żyć i leczyć się na koszt polskiego
    podatnika.