  • Data: 2012-07-16 00:38:06
    Temat: Re: W NYC ucza przedszkolakow C++
    Od: Wojciech Jaczewski <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PK wrote:

    > Różnie.
    >
    > Dużymi zbiorami danych zajmuję się hobbystycznie i w pracy.
    >
    > W aktualnej pracy naukowej akurat żadnego sortowania explicite nie
    > uprawiam, ale bardzo interesuje mnie wydajne wprowadzanie elementów
    > do pewnej dość skomplikowanej struktury (z kilkoma porządkami).
    >
    > W solidną optymalizację algorytmów bawię się zupełnie prywatnie (akurat
    > chodzi o analizę szeregów czasowych). W skrócie: klepię krótkie
    > programy wykonujące sporo operacji na relatywnie małych danych, ale
    > bardzo zależy mi na zmieszczeniu się w pewnym limicie czasu (tu pojawiło
> [...]

    Czyli z tego co rozumiem, zajmujesz się tym dlatego, że Cię interesuje a nie
    dlatego że jest to konieczne do wykonania określonego zadania (pracę naukową
    też zakwalifikuję jako zainteresowania, a nie wykonywanie zadania). Cóż więc
    jest złego w tym, że ktoś (pythonowiec) nie podziela Twoich zainteresowań i
    nie zna się na tym samym?
    Na pewno nie każdy, ale jakaś część spośród nie-znających się na algorytmach
    sortowania, zna się na jakichś zupełnie innych algorytmach, z interesującej
    ich działki.