  • Data: 2012-07-09 23:48:15
    Temat: Re: W NYC ucza przedszkolakow C++
    Od: " M.M." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman W <b...@g...pl> napisał(a):

    > A ciezko w to uwierzyc:
    >
    > http://www.npr.org/2012/04/01/149804404/n-y-preschoo
    l-starts-dna-testing-for-ad
    > mission
    >
    > ""Over here, we have computer labs, C++ learning, which of course, as I'm sure
    > you know, is a language of computers," she says. Wait, computer language? These
    > preschoolers are learning C++?
    >
    > "Oh, absolutely they are," Unsinn says. "And they're very good at it.""
    >
    > Jak to wyglada? Siedzi grupa 5-latkow i walczy z bledami skladni szablonow?
    Nie mam bladego pojęcia jak wygląda to tam, ale wiem jak to wyglądało
    gdy uczyłem kiedyś 5-letnią siostrę. Nie uczyłem jej po to żeby
    nauczyć, ani nie uczyłem jej w żadnym innym konkretnym celu. Po prostu
    widziała że ja siedzę i coś klepię, to jakoś spontanicznie wyszło żeby
    jej pokazać. Efekt był zdumiewający, choć ze zrozumieniem miała kłopoty
    to miała niesamowitą zdolność zapamiętania długiego kodu i potem wklepania
    go tak że się zgadzały nawet wszystkie spacje :) A co do zrozumienia to
    wiedziała co trzeba dopisać aby w określonym rejonie monitora wyświetlił
    się określony prymityw graficzny w określonym kolorze - chyba i tak nieźle
    jak na taki wiek, myślałem że będzie gorzej.