eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmW IKO brak funkcji Kantor - dlaczego? › Re: W IKO brak funkcji Kantor - dlaczego?
  • Data: 2018-10-26 10:04:50
    Temat: Re: W IKO brak funkcji Kantor - dlaczego?
    Od: "Piotr" <P...@P...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:5bd24055$0$491$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2018-10-25 o 21:54, Piotr pisze:
    >
    >>> Powyższe zapytanie, w wynikach pierwszy link od góry:
    >>>
    >>> https://iko.pkobp.pl/funkcje/kantor/
    >>
    >> To była jedna z pierwszych rzeczy jaką obejrzałe.
    >
    > Nie obejrzałeś.
    >
    > Przecież tam jest jak drut napisane:
    >
    > Kantor mobilny jest dostępny dla klientów PKO Banku Polskiego (z wyjątkiem
    Inteligo)
    > korzystających zaplikacji mobilnej IKO z systemem Android lub iOS w wersji co
    najmniej 3.115.XX.
    > ^^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Co jest niezrozumiałego w sformułowaniu "Android lub iOS"?

    OK, masz rację. Dzięki.

    Pzdr.
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: