    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Vortex86-DX
    Date: Thu, 5 Jan 2017 18:40:12 +0100

    W dniu 2017-01-05 o 14:15, s...@g...com pisze:

    > 128MB ram starczy na to samo co robi sie na malinie. I pewnie będzie podobnie
    szybkie co malina.
    > U mnie PIII 500MHz jest pi*oko 3x szybsze od maliny 700MHz...

    Tam jest 128MB pamięci FLASH (w postaci specjalnego modułu, podpiętego
    do magistrali IDE. RAM-u jest nieco więcej - 256MB albo 512MB (w tej
    chwili nie pamiętam, którą wersję posiadam).
    Te 128MB wystarczą na podstawową instalację Debiana bez GUI? Właściwie
    wszystko na czym mi zależy, to konsola, sshd i jakieś podstawowe
    narzędzia (cron, python, gcc).

    Gdyby jednak miało się okazać, że 128MB to za mało na Debiana, to co
    powinienem postawić? Ewentualnie zawsze mógłbym tam podłączyć jakąś
    kartę CF, ale to wymagałoby już skombinowania jakiejś przejściówki
    (złącza na tej płytce mają mniejszy raster, niż w przypadku
    standardowych płyt głównych).