    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Volvo od 2020 roku nikt nie zginie w naszym aucie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 6 Nov 2016 23:09:32 +0100

    Dnia Sun, 6 Nov 2016 22:44:19 +0100, J.F. napisał(a):

    > Czyli ja m w gaz, a on zgasl :-)

    > Ale te 9 modeli jest ciekawe ... to chyba dane z USA.

    Trzeba by uważnie przeanalizować tą statystykę.
    Jak jest kompletna, ile jest wypadków, ile w ogóle jest tam modeli
    samochodów, ile egzemplarzy, od jak dawna.

    Może się okazać że to po prostu jakiś ogon rozkładu normalnego, a nie
    szczególne właściwości danego samochodu.

    Tu raczej bardziej wartościowa wydaje się statystyka ilości rannych do
    zabitych, ale to już by gorzej brzmiało w folderze ;)

    > Mozliwe ze w Szwecji, osteoporoza raczej nie zabija, a o pasy i szyby
    > auto zadba samo ...

    "But as Volvo's CEO Hakan Samuelsson explained to me, Vision 2020 is "the
    only target you can have, you can't say only fifty people should die in a
    Volvo; it has to be zero."