eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyVolvo od 2020 roku nikt nie zginie w naszym aucieRe: Volvo od 2020 roku nikt nie zginie w naszym aucie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Volvo od 2020 roku nikt nie zginie w naszym aucie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <c...@g...com>
    Date: Sun, 6 Nov 2016 21:01:14 +0100
    Message-ID: <ezvuncnfk69g.p6gky2ulsdp3$.dlg@40tude.net>
    Lines: 44
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1478462437 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15201 82.143.187.50:59822
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2591901
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 5 Nov 2016 02:45:44 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):
    > http://www.benchmark.pl/aktualnosci/volvo-po-2020-ro
    ku-nikt-nie-zginie-w-naszym-samochodzie.html
    > "Trzeba przyznać, że to dość śmiała przysięga. CNN Money zauważa
    > jednak, że nie jest to zupełnie niezwykłe czy też niemożliwe do
    > osiągnięcia. W samych Stanach Zjednoczonych po drogach jeździ
    > obecnie dziewięć modeli samochodów, w których nikt nie zginął w
    > ciągu ostatnich czterech lat. Jednym z tych aut jest luksusowy SUV
    > marki Volvo - XC90. Samochód ten został zresztą wykonany ze stali
    > borowej i wyposażony w szereg systemów zapewniających bardzo wysoki
    > poziom bezpieczeństwa - między innymi: automatyczne hamowanie w
    > przypadku wykrycia ryzyka kolizji, automatyczne dociąganie pasów
    > przy nieplanowanej zmianie pasa oraz Alert Control sygnalizujący
    > zmęczenie kierowcy. Jak Volvo chce osiągnąć swój cel? Kluczem,
    > według szwedzkiego producenta, jest technologia jazdy
    > autonomicznej, która eliminuje całe ryzyko związane z ludzką
    > omylnością. To nie jest jednak cała strategia. Pierwszym elementem
    > w kierunku realizacji założeń ma być zapewnienie maksymalnego
    > bezpieczeństwa w przypadku zderzenia. Etap ten obejmuje instalację
    > wielu i dobrze rozmieszczonych poduszek powietrznych, wykonanie
    > konstrukcji z wytrzymałych materiałów oraz strategicznie
    > zaprojektowane strefy zgniotu, które pochłoną ciężar uderzenia.
    > Krok drugi polega zaś na wdrażaniu nowych technologii, takich jak
    > wspomniane wcześniej systemy z XC90 plus detektor znaków,
    > adaptacyjny tempomat itp.
    > Pozostaje tylko pytanie, czy producent jest w stanie przewidzieć
    > wszystkie możliwości i rzeczywiście zabezpieczyć kierowcę i
    > pasażerów przed jakimkolwiek groźnym wypadkiem?

    Ktore to auto ostatnio wypadek mialo ... Tesla ciezarowke z niebem
    pomylilo ?

    > Czyli kierowca bedzie miał gówno do powiedzenia.

    No wlasnie ciekaw jestem co te wszystkie systemy poradza, jak z
    predkoscia 150 trafie na zakrecie na lod, albo gline po rolniku.

    Jedyna rada - nie pozwolic mi pojechac 150. Co akurat w Szwecji czy
    USA jestem sobie w stanie wyobrazic. A ze ja takiego auta nie kupie
    ... za pare lat system bedzie obowiazkowy :-)

    Juz widzialem BMW, ktore rozpoznawalo znaki i ... na razie tylko
    wyswietlalo kierowcy aktualne ograniczenie.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: