  • Data: 2010-02-21 09:18:48
    Temat: Re: VoD pod linuksem [OT]
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-21 08:20, Dominik & Monika pisze:

    > Ano właśnie jeszcze (?) nie. Sam pociąg możesz sobie odczuwać, jeno
    > nie wolno go realizować.

    łącznie z przyznaniem się do niego. Więc wiesz.... Pozostaje tak wąska
    różnica, że Twoje zarzuty co do sformułowania tracą wg mnie sens.

    > Aczkolwiek sądząc po ewolucji (także polskiego)
    > prawa, penalizującego posiadanie "pornografii" rysunkowej (sic!),

    No właśnie.

    > No, a abonament gdzie się do telefonu wkłada?

    Nigdzie. Wkłada się kartę, związaną z usługą przedpłacaną albo
    abonamentem. To, że telefon ma kartę może implikować abonament albo
    usługę przedpłacaną.

    > Szanowny Pan Dziennikarz
    > ma na myśli właśnie rozróżnienie między usługą przedpłacaną a abonamentem.

    No wiadomo, że dziennikarze się nie znają z definicji, bo jakby się
    znali, nie byliby dziennikarzami, a fachowcami w danej dziedzinie. To
    mniej więcej ta sama przypadłość co nauczyciele informatyki :D Jakby
    taki nauczyciel był dobry z adminki, byłby adminem, jak z programowania,
    to byłby programerem. Stąd właśnie taka niska opinia społeczeństwa o
    takich ludziach, bo muszą się znać po łebkach na wszystkim.

    > Bez przesady :-)

    No wiesz, młodszy jesteś pewnie ode mnie i jeszcze może masz trochę
    bufora życiowego.

    > A miło powspominać, i zobaczyć jak technika poszła
    > do przodu :-)

    Ja to mam momentami wrażenie, że głównie się cofa, bo widzę coraz więcej
    ograniczeń.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek