  • Data: 2010-02-16 22:35:25
    Temat: Re: VoD pod linuksem [OT]
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Falsz. Linie to jest rozdzielczosc _pionowa_. Pisales o rozdzielczosci
    > _poziomej_,

    Gdzie pisałem? Napisałem ,,VHS to połowa pal'' nie wnikając w niuanse,
    których nie znam. Zupełnie inny poziom abstrakcji dyskusji.

    > a to ze ona akurat takze jest wyrazona w (odpowiedniku)
    > linii nie ma tu nic do rzeczy.

    Przykro mi, ale nie rozumiem.

    > Nie "czepiamy sie", tylko prostujemy ewidentnie nieprawdziwe informacje,
    > niezaleznie od tego, czego dotycza.

    No to wyjaśnij po ludzku. Bo z tego co czytam w wikipedii to VHS ma
    połowę a nawet mniej tego co PAL.

    Pomijam, że to nie było klu naszej dyskusji, ale skoro już zdryfowało,
    to wyjaśnij, cobym zrozumiał.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek