  • 1. Data: 2013-02-21 13:05:01
    Temat: Visual Studio 2008 - da się jeszcze kupić?
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    Czy ktoś próbował ostatnio kupić Visual Studio 2008 (wystarczy
    Standard) w Polsce/z przesyłką do Polski?

    Wszystkie miejsca, które do tej pory znalazłem pozwalają na wysyłkę
    tylko do USA lub Kanady...

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 2. Data: 2013-02-21 22:47:40
    Temat: Re: Visual Studio 2008 - da się jeszcze kupić?
    Od: Marek Borowski <m...@...borowski.com>

    On 2013-02-21 13:05, Paweł Kierski wrote:
    > Czy ktoś próbował ostatnio kupić Visual Studio 2008 (wystarczy
    > Standard) w Polsce/z przesyłką do Polski?
    >
    > Wszystkie miejsca, które do tej pory znalazłem pozwalają na wysyłkę
    > tylko do USA lub Kanady...

    A downgrade licencji nie obowiazuje ? Mam VS z subskrybcja MSDNa i moge
    sobie sciagnac VS 2008 w ramach tej licencji z tego co widze.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2013-02-22 09:34:33
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2013-02-21 22:47, Marek Borowski pisze:

    > A downgrade licencji nie obowiazuje ? Mam VS z subskrybcja MSDNa i moge
    > sobie sciagnac VS 2008 w ramach tej licencji z tego co widze.

    Tyle, że potrzebuję trzech sztuk konkretnie 2008, a 10kPLN+ to nie jest
    to, co chciałbym wydać...

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 4. Data: 2013-03-04 15:03:36
    Od: Tomasz Konojacki <m...@x...tk>

    > Czy ktoś próbował ostatnio kupić Visual Studio 2008 (wystarczy
    > Standard) w Polsce/z przesyłką do Polski?
    >
    > Wszystkie miejsca, które do tej pory znalazłem pozwalają na wysyłkę
    > tylko do USA lub Kanady...

    Tu masz dwie sztuki wersji Professional za 1200$/szt w folii:

    http://www.ebay.com/itm/Microsoft-Visual-Studio-2008
    -Professional-SKU-C5E-00245-Sealed-Retail-Box-Full-/
    190791877322?pt=US_Servers_Development_DBMS_Software
    &hash=item2c6c1502ca\

    Sprzedawca wysyła do Polski.