  • 1. Data: 2014-06-22 09:07:30
    Temat: Virgin mobile - roaming krajowy OCB?
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    Od kilku dni w okolicach 3 miasta moja karta VM przestała się logować do
    Orange i usilnie loguje się do T-mobile, pomimo ustawień domyślnych.
    Wygląda na to, że coś się pozmieniało, chyba na lepsze. Odnoszę
    wrażenie, że jakość połączeń via T-mobile jest lepsza niż na Play czy
    Orange.

  • 2. Data: 2014-06-22 10:38:20
    Temat: Re: Virgin mobile - roaming krajowy OCB?
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-22 09:07, DJ Abelson(R) pisze:
> [...]
    > Wygląda na to, że coś się pozmieniało, chyba na lepsze. Odnoszę
    > wrażenie, że jakość połączeń via T-mobile jest lepsza niż na Play czy

    Wygląda na to że Orange kończy udostępnienie swoich przekaźników innym
    operatorom. Korzystam z usług sieci Play, i także od pewnego czasu nie
    ma możliwości korzystanie z roamingu Orange.

  • 3. Data: 2014-06-22 18:57:25
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 22 Jun 2014 10:38:20 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >Wygląda na to że Orange kończy udostępnienie swoich przekaźników innym
    >operatorom. Korzystam z usług sieci Play, i także od pewnego czasu nie
    >ma możliwości korzystanie z roamingu Orange.

    Tak jak i play Virgin przechodzi na roaming z T jako głównego
    operatora.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-06-23 13:45:21
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2014-06-22 18:57, dizel pisze:

    > Tak jak i play Virgin przechodzi na roaming z T jako głównego
    > operatora.
    >
    > Pozdrawiam

    Dzięki :)