    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Virgin Mobile
    Date: Fri, 30 May 2014 03:30:58 +0200

    "Trybun" 53819812$0$2147$6...@n...neostrada.pl

    > Jedyne czego nam trzeba to opuszczenie w trybie natychmiastowym

    Ameryce są potrzebne pieniądze, dlatego niechętnie nam pozwoli
    na takie opuszczenie.

    > zbrojnego ramienia imperialistów - NATO. Swoim służalstwem
    > wobec tego towarzystwa nasze władze sprowadzają na Polskę
    > poważne niebezpieczeństwo.

    > Po drugie - tarcza tak, ale nie antyrakietowa i mająca
    > służyć ochronie terenu USA, a przeciwlotnicza
    > i ukierunkowana tylko i wyłącznie obronę terytorialnej kraju.

    Tarcza to tarcza -- ważne, aby USA dostały za nią zapłatę od Plaków.

    GF mówi już o potrzebie nie 2%, ale 5%-6% polskiego PKB. :)

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,George-Friedm
    an-USA-nie-moga-dopuscic-do-odrodzenia-sojuszu-Berli
    na-z-Moskwa,wid,16639377,wiadomosc.html?ticaid=112d0

    Waszyngton nie może dopuścić do odrodzenia sojuszu Berlina z Moskwą - przekonuje
    w "Rzeczpospolitej" politolog George Friedman. - W przypadku ewentualnego
    zagrożenia Polska musi być w stanie samodzielnie się bronić, przynajmniej
    dwa, trzy miesiące, dopóki nie przyjdzie pomoc. A na to potrzeba nie 2, ale
    5-6 proc. PKB wydatków na obronę - podkreślił Friedman.

    Rosja tymczasem ostrzega, że zamierza najechać sąsiednie kraje
    (w tym także Polskę) za pomocą swych turystów, nie żołnierzy.

    http://www.wprost.pl/ar/448843/Wiceminister-obrony-R
    osji-Zamierzamy-najechac-Polske/

    Wiceminister obrony Rosji Anatolij Antonow stwierdził na antenie BBC,
    że jego kraj zamierza najechać na kilka krajów m.in. na Polskę za
    pomocą... turystów - podaje TVN24.

    Ale z punktu widzenia USA warto straszyć Polskę Rosją i wciągać
    ją w konflikty zbrojne, bo to daje pieniądze i zbyt Zachodowi.
    Co więcej -- zamiast szukać zbytu Leopardom lub płacić za ich
    recykling, można je sprzedać Polsce. :) Można też destabilizować
    sytuację na Ukrainie i wciągać Polskę w wojnę domową, w której
    postacią główną może być nieśmiertelny Stepan. ;)

    > Żadnych śmigłowców, dronów czy okrętów.., Co niby te okręty miałyby

    W tak zwanym przededniu II wojny świętej RP odesłała swoje 3 najlepsze
    niszczyciele do Wielkiej Brytanii. Jeden z nich zatonął trafiony wiązką
    bomb zrzuconych z samolotu lecącego płaskim lotem na wysokości 6 kilometrów,
    w czasie walk o Norwegię. Brytyjczycy wycofali się z Norwegii, choć byli
    stroną wygrywającą ten konflikt, w którym stracili ,,połowę'' swojej floty.
    (mam na swej myśli nie dokładnie bitwę o Norwegię, ale całą kampanię,
    w skład której weszła walka o Norwegię)

    > ochraniać - po PŻO, i po Polskiej Flocie Połowów Dalekomorskich
    > nie ma już śladu. A więc po co nam jakieś okręty wojenne..?

    Do blokowania kanału Świny, do ,,lądowego'' połączenia Rewy z półwyspem...
    (zasypania Zatoki Puckiej)

    > Jedyna telewizja którą oglądam ze względu na wiadomości to RT i BBC News.

    A ja ciągle zapominam o tym, że dociągnąłem sobie drut z DVB-T, dzięki
    czemu mogę oglądać (chyba codziennie) Krzyżaków Sienkiewicza czy (nieco
    rzadziej, ale też często) film o Apollo 13. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'