  • 11. Data: 2012-06-02 18:10:38
    Temat: Re: Vinculum II
    Od: "kk" <...@...pl>

    > kurde, nikt się tym nie bawił?

    A co chcesz wiedzieć ?

    Bawiłem się.
    Wszystko dostępne na stronie producenta.
    Prototypy dostępne w róznych konfiguracjach.

    W działaniu bez rewelacji.
    Zbyt słaby zegar.

  • 12. Data: 2012-06-02 18:16:13
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > A co chcesz wiedzieć ?

    no chodzi mi o ten pendrive,
    "V2DAP Disk And Peripheral Firmware"

    czy to rzeczywiście działa i warto w to się bawić?
    (uzyskać możliwość wymiany danych z pendrive?)

    nie ma nigdzie opisu do V2DAP jest do VDAP, czy to to samo?
    w instrukcji pisze, że można naraz otworzyć tylko jeden plik, to prawda?

  • 13. Data: 2012-06-02 18:17:38
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Dałem ci podpowiedź, ale olałeś ją.

    no to czekamy na wypowiedź R.M. która wszystko nam rozjaśni...

  • 14. Data: 2012-06-02 18:19:37
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    o w TME jest, a jeszcze parę dni temu był stan: 0... EOT

  • 15. Data: 2012-06-02 18:28:15
    Od: Mario <m...@...pl>

    > o w TME jest, a jeszcze parę dni temu był stan: 0... EOT

    Mogłeś tam sprawdzić do razu to dowiedziałbyś się o tym 40 minut
    wcześniej. Jak jest stan 0 to możesz sprawdzić kiedy będzie dostawa.
    Zazwyczaj ta informacja jest rzetelna.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 16. Data: 2012-06-02 18:35:11
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > wcześniej. Jak jest stan 0 to możesz sprawdzić kiedy będzie dostawa.
    > Zazwyczaj ta informacja jest rzetelna.

    prawdę mówiąc nie rozumiem tej opcji, żeby sprawdzić trzeba zarezerwować - a
    ja nie chcę od razu kupować...

  • 17. Data: 2012-06-02 18:39:15
    Od: Mario <m...@...pl>

    > prawdę mówiąc nie rozumiem tej opcji, żeby sprawdzić trzeba zarezerwować
    > - a ja nie chcę od razu kupować...

    Możesz wejść w te opcję (Czas dostawy > ilość >sprawdź) i gdy poda ci
    spodziewany termin dostawy to albo rezerwujesz albo wycofujesz się przez
    Anuluj.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 18. Data: 2012-06-02 18:43:30
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dz. eot

  • 19. Data: 2012-06-02 18:44:32
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no i Ktoś mógłby mi napisać jeśli wie, które pliki warto przejrzeć, gdybym
    chciał napisać własną obsługę USB (tak jestem zielony)?

  • 20. Data: 2012-06-02 19:13:28
    Od: "kk" <...@...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jqdftc$fsp$1@node1.news.atman.pl...
    > no i Ktoś mógłby mi napisać jeśli wie, które pliki warto przejrzeć, gdybym
    > chciał napisać własną obsługę USB (tak jestem zielony)?

    W ramach zabawy podłaczyłem kiedyś do tego LCD 320 x 240,
    i wyświetlałem obrazek z pena.
    Z obsługą FAT-a nie było problemów.
    Natomiast z obsługą wyświetlania tragedia.
    Procek na maksimum optymalzacji programu
    na odświerzenie ekranu potrzebował około pół sekundy.
    Nie wiem czy udało mi się uzyskać prędkość większą niż 3 obrazy na sekundę.

    No i zabawka trafiła do pudełka.

    A czy da się napisać własną obsługę USB wątpię.
    Korzysta się z gotowych bibliotek i pewnym specyficznym środowisku.
    Trochę zabawy jest z konfiguracją pinów,
    następnie inicjuje się moduły i interfejsy,
    uruchamia shedulera i na koniec main_loop: goto main_loop;

    Ale zegar 48 MHz przekreśla wszystko.
    Wystarczy prównać to z datasheet dowolnego wyświetalacza LCD i okaże się, że
    procek nic nie będzie robił tylko zajmował się transmisją danych.
    Chyba, że chcesz zrobić coś bez LCD.
    Np sterownik drukarki, alboco ...
    Pinów jest od groma, można coś kombinować.