    From: "kk" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Vinculum II
    Date: Sat, 2 Jun 2012 19:13:28 +0200

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jqdftc$fsp$1@node1.news.atman.pl...
    > no i Ktoś mógłby mi napisać jeśli wie, które pliki warto przejrzeć, gdybym
    > chciał napisać własną obsługę USB (tak jestem zielony)?

    W ramach zabawy podłaczyłem kiedyś do tego LCD 320 x 240,
    i wyświetlałem obrazek z pena.
    Z obsługą FAT-a nie było problemów.
    Natomiast z obsługą wyświetlania tragedia.
    Procek na maksimum optymalzacji programu
    na odświerzenie ekranu potrzebował około pół sekundy.
    Nie wiem czy udało mi się uzyskać prędkość większą niż 3 obrazy na sekundę.

    No i zabawka trafiła do pudełka.

    A czy da się napisać własną obsługę USB wątpię.
    Korzysta się z gotowych bibliotek i pewnym specyficznym środowisku.
    Trochę zabawy jest z konfiguracją pinów,
    następnie inicjuje się moduły i interfejsy,
    uruchamia shedulera i na koniec main_loop: goto main_loop;

    Ale zegar 48 MHz przekreśla wszystko.
    Wystarczy prównać to z datasheet dowolnego wyświetalacza LCD i okaże się, że
    procek nic nie będzie robił tylko zajmował się transmisją danych.
    Chyba, że chcesz zrobić coś bez LCD.
    Np sterownik drukarki, alboco ...
    Pinów jest od groma, można coś kombinować.