  • 1. Data: 2011-03-08 16:59:01
    Temat: Viewer do Protela 99SE
    Od: JDX <j...@o...pl>

    Witam,

    poszukuję czegoś co umożliwi mi oglądanie projektów stworzonych przy
    pomocy w/w pakietu. Na stronie Altium znalazłem jakiś viewer, ale
    napisali, że nie obsługuje takich zabytków jak 99SE. Znacie może jakieś
    narzędzie "3rd party"? Ostatecznością której chciałbym uniknąć jest
    instalowanie wersji ewaluacyjnej 99SE. Poza tym nawet nie wiem czy
    takiej wersji można sobie legalnie używać jako viewera (tak jak to jest
    np. w przypadku Eagle'a).

  • 2. Data: 2011-03-08 20:29:03
    Temat: Re: Viewer do Protela 99SE
    Od: Aha <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-08 17:59, JDX pisze:
> [...]
    > instalowanie wersji ewaluacyjnej 99SE. Poza tym nawet nie wiem czy
    > takiej wersji można sobie legalnie używać jako viewera (tak jak to jest

    To zalezy co chcesz przegladac i w jakim formacie jest zapisane.

    Najprosciej zapisac jako jakis dwg albo dxf i to mozesz otworzyc bez
    problemu darmowym programami. Mozna tez zainstalowac demo altium
    designera i nim przegladac.

  • 3. Data: 2011-03-08 22:19:15
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-08 21:29, Aha pisze:

    > To zalezy co chcesz przegladac i w jakim formacie jest zapisane.
    >
    > Najprosciej zapisac jako jakis dwg albo dxf i to mozesz otworzyc bez
    > problemu darmowym programami.

    Zdaje się, że on nie chce zapisywać tylko odczytywać projekty. Jakby
    miał protela pod którym może sobie zapisać to nie potrzebowałby viewera.

    MD

  • 4. Data: 2011-03-09 07:38:14
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zdaje się, że on nie chce zapisywać tylko odczytywać projekty. Jakby miał
    > protela pod którym może sobie zapisać to nie potrzebowałby viewera.

    Można mieć Protela i nie chcieć blokować komputera na którym ktoś pod nim
    pracuje aby ktoś inny przejrzał i zatwierdził projekt.
    P.G.