  • Data: 2011-03-12 19:38:42
    Temat: Re: Videorejestratory
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    news:slrninmtb9.8k9.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Dla vmax większe znaczenie ma opór powietrza niż ilość pasażerów.

    No patrz, szkoda, ze moja Nubira o tym nie wiedziala, bo jak nia jechalem
    sam i z w miare pustym bagaznikiem, to rozpedzala sie do licznikowych
    200km/h, a w 3 osoby i z bagazem - do max 190.... Sprawdzone wielokrotnie na
    obwodnicy Radzymina, wiec wplyw innych czynnikow moge spokojnie pominac.

    --
    Axel