  • Data: 2011-03-10 14:03:56
    Temat: Re: Videorejestratory
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    news:4d789687$0$2455$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tyle że realny błąd przy takich prędkościach to raczej 10% niż 10 km/h.
    > ;-)

    We wszystkich sprawdzonych przeze mnie z GPS samochodach blad nie przekracza
    6-8 km/h. A napisalem, ze powyzej 10km/h - nie pisalem o ile. Szczytowym
    przypadkiem byla poprzednia Vectra z silnikiem 1.8 i Vmx w/g fabryki 203
    km/h, ktora rozpedzilem w Niemczech do licznikowych 230km/h i nie byla to
    jeszcze "podloga"...

    --
    Axel