    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Video
    Date: Tue, 16 Feb 2010 09:30:50 +0100

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hlcjt8$akl$3@news.task.gda.pl...

    > Komputer jest dla ludzi, nie odwrotnie. Skonfiguruj sobie program pocztowy
    > i nie będziesz musiał rolkować.
    > Aha i nie schodź z tematu albo zamilcz.

    skoro już mi pisać zabraniasz i wyzywasz od złych czytników to moze Ci sie
    po prostu argumenty koncza, bo poczytałęś troche publikacji i nagle Cie
    oświeca, ze nie masz racji :D

    A te Twoje "BMW to, BMW tamto" staje sie nudne.
    Wszędzie tylko słysze BMW, BMW (wczesniej zdaje sie mówiles "golf, golf"
    wiec przyjdzie czas narzekania na BMW, tyle, ze już w komentarzach onetu, bo
    tu Ci będzie głupio) ale jak przychodzi co do czego to pojawiają sie 'trzeba
    umiec jeździc, trzeba mięc wypas opony, trzeba dobrze auto do zimy
    przygotowac'. Sęk w tym, ze w FWD nie trzeba miec specjalnych umiejętności,
    wystarczy mieć zwykle opony zimowe, a przygotowania do zimy koncząs sie na
    zalaniu zimowego płynu do spryskiwaczy.

    ps. a argumenty, ze nie jeździlem tylnym napendem, albo BMW, czy też innymio
    różnymi samochodami są troche od czapy i uwierz mi ... wiem co mówie. Ty
    najwyraźniej jeździles jednym golfem i jedną BMką, w dodatku wyciągnąłeś
    totalnie błędne wnioski. Oby tylko te wnioski nie przyczyniły sie kiedyś do
    ... jakieś tragedii.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE