  • Data: 2011-06-15 14:37:27
    Temat: Re: ViaToll - moze ktos cos wiecej wytlumaczyc
    Od: Koval <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Maj, 17:25, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Na A4 bramek ani widu ani slychu - tylko miejsce pod nie jest od
    > poczatku przygotowane. No i podwojne wiadukty.
    >
    > A teraz jeszcze slysze ze w razie platnej autostrady Unia wyciaga reke
    > po udzial w zyskach jesli dotowala jej budowe - i cos mi sie widzi ze
    > tak szybko bramek nie bedzie :-)
    >
    > J.
    zobacz sobie, już budują bramki na A4
    http://www.motofakty.pl/artykul/montaz_systemu_viato
    ol_na_autostradzie_a4.html

    Autostrada A4 w Katowicach będzie zamknięta. Na szczęście tylko w nocy
    i na szczęście tylko przez kilkanaście minut.

    Fot. Mikołaj Suchan W nocy z czwartku na piątek i z piątku na sobotę
    kierowcy mogą spodziewać się utrudnień w ruchu na miejskim odcinku
    autostrady A4 w Katowicach. Autostrada ma być wówczas kilkakrotnie
    zamykana na ok. 15 minut w obu kierunkach.

    Od 22 do 4 rano montowali. Dobrze, że ktoś pomyślał i zrobili to w
    nocy.

    "A tak swoja droga - te odcinki administrowane przez gdake to ktore ?
    "

    zajrzyj na viatoll.pl tam jest mapka do wgladu z odcinkami płatnymi.