  • Data: 2011-05-21 08:18:13
    Temat: Re: ViaToll - moze ktos cos wiecej wytlumaczyc
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 21 May 2011 01:53:10 +0200, Rafał "SP" Gil wrote:

    >"Skończyło się" ... Znaczy skończył się raj, z którego nie dano
    >korzystać osobówkom, nawet zarej. jako ciężarowy - co było imho
    >"NIERÓWNYM TRAKTOWANIEM" podmiotów gosp.

    Jak to nierownym ? Nikt ci nie zabranial zrobic PJ kat C plus inne
    papiery, kupic sobie samochodu ciezarowego, i jezdzic majac 500KM pod
    pedalem :-)

    >Jakbym miał winietę :
    >Będąc 4 razy w tyg jestem w Krakowie ... czyli za 1 raz jest to
    >na dzisiejszą cenę za sam. os. 32 PLN ... x 4 = 512 PLN w miesiącu.
    >Ile kosztowałaby winieta dla osobówki ? (Nie wiem jakie przyjąć
    >kryteria dla "hipotetycznego liczenia").

    Nie narzekaj, bo nie masz podstaw - 16 zl za 250km austostrady to
    nieduzo :-)

    Dlugo by dyskutowac czemu tak .. no ale jak sobie zaglosowales tak
    masz :-)

    J.